Gjest BR Skrevet 10. april 2003 #1 Del Skrevet 10. april 2003 Kjøpte flere oljemalerier sist gang jeg var på ferie, men de er ikke spent opp på ramme, og jeg har ikke råd til å få det gjort ennå. Fins det en alternativ måte å henge de opp på, sånn midlertidig?? F.eks i en vanlig ramme eller noe? Og hvor dyrt er det å få de 'profesjonelt' innrammet?? Kanskje jeg har råd til å ta de ett og ett... Har tidligere satt opp et selv, da kjøpte jeg ramme hos Claes Olson, og det ble veldig fint. Men ingen av de jeg har nå passer i størrelsen til de rammene de selger... Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #2 Del Skrevet 10. april 2003 Sjekk nærmeste ASVO-bedrift. De driver ofte med innramming, eller vet hvor du kan få gjort det billig. Bra blir det også. ASVO er undervurdert spør du meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. april 2003 #3 Del Skrevet 10. april 2003 Det trenger ikke å være så dyrt å sette ramme på slike bilder. Vi kjøpte ramme til et maleri i 50*60-størrelse i en ordentlig rammebutikk, og for det betalte vi 600 kroner. Dette var en kjempefin ramme som de satt på i løpet av noen dager. Mitt beste råd er å ringe rundt og undersøke litt priser. Noen steder er dyre, andre er billige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 10. april 2003 #4 Del Skrevet 10. april 2003 Hvis det er veldig moderne malerier du har, så kan det ofte være tøft med kun en blind-ramme på .. men det krever at lerretet spennes godt opp. For mer figurative malerier så er det nok finest med ramme. Men som andre sier, så trenger det ikke å bli så veldig dyrt. Undersøk priser på de forskjellige maleri-rammene og hos forskjellige rammeverksteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå