Gå til innhold

Tips til jenteleker om våren :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jenter, jeg har et tips til dere icon_smile.gif

Ta med dere en vibrator i håndveska, snik dere ut i naturen eller inn på et toalett i byen, eller i et øde portrom....

Lurt å ha på seg skjørt til denne leken icon_razz.gif

Jeg gjorde det i forgårs, og *himmelen styrter i hodet på meg*, så deilig det var!

Kick å kanskje kunne bli oppdaget.

Ingen hørte lyden heller. (tror jeg)

Samtidig var det varmt nok til at jeg ikke frøs på stjerten, og den lille brisen som kom mens jeg holdt på gjorde det hele enda mer pirrende icon_biggrin.gif

oh la la!!! 12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duverden for en energi på deg om dagen, Vinga... icon_smile.gif

Kan jeg få spørre hvilken av variantene du nevnte det var du prøvde: "ut i naturen eller inn på et toalett i byen, eller i et øde portrom"...?

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ute i naturen!

Jeg bor i byen, men det er endel små skogholt her som jeg bor (Oslo Vest) og der koser jeg meg icon_biggrin.gif

Etterpå sto jeg og tittet på et ekorn som spiste kongler i treet over meg icon_razz.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Da var det deg jeg så i går....

Skrevet

hihi hi icon_razz.gif

Vinga,

du er så herlig! Ingen andre som "tørr" å skrive noe sånt med fullt brukernavn. Er redd for å bli oppdaga privat? icon_razz.gif

Stå på Vinga !!! Og den sexleken er tøff. Men Oslo vest? Passe deg, så det ikke kommer noen store hvite bredskuldrete.........

....... lesbiske å ser på deg!12

• 18 år senere...
Skrevet
På 4.4.2002 den 13.55, Gjest Anonymous skrev:

Hei jenter, jeg har et tips til dere icon_smile.gif

Ta med dere en vibrator i håndveska, snik dere ut i naturen eller inn på et toalett i byen, eller i et øde portrom....

Lurt å ha på seg skjørt til denne leken icon_razz.gif

Jeg gjorde det i forgårs, og *himmelen styrter i hodet på meg*, så deilig det var!

Kick å kanskje kunne bli oppdaget.

Ingen hørte lyden heller. (tror jeg)

Samtidig var det varmt nok til at jeg ikke frøs på stjerten, og den lille brisen som kom mens jeg holdt på gjorde det hele enda mer pirrende icon_biggrin.gif

oh la la!!! 12

Jeg har ofte onanert ute i skogen. Under håndkleet på stranda også. Om noen skulle oppdage det er det vel mer opphissende enn støtende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...