Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #1 Skrevet 4. april 2002 Hei jenter, jeg har et tips til dere Ta med dere en vibrator i håndveska, snik dere ut i naturen eller inn på et toalett i byen, eller i et øde portrom.... Lurt å ha på seg skjørt til denne leken Jeg gjorde det i forgårs, og *himmelen styrter i hodet på meg*, så deilig det var! Kick å kanskje kunne bli oppdaget. Ingen hørte lyden heller. (tror jeg) Samtidig var det varmt nok til at jeg ikke frøs på stjerten, og den lille brisen som kom mens jeg holdt på gjorde det hele enda mer pirrende oh la la!!! 12
Arnie Skrevet 4. april 2002 #2 Skrevet 4. april 2002 Duverden for en energi på deg om dagen, Vinga... Kan jeg få spørre hvilken av variantene du nevnte det var du prøvde: "ut i naturen eller inn på et toalett i byen, eller i et øde portrom"...? 12
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #3 Skrevet 4. april 2002 Ute i naturen! Jeg bor i byen, men det er endel små skogholt her som jeg bor (Oslo Vest) og der koser jeg meg Etterpå sto jeg og tittet på et ekorn som spiste kongler i treet over meg 12
Guess What! Skrevet 4. april 2002 #5 Skrevet 4. april 2002 hihi hi Vinga, du er så herlig! Ingen andre som "tørr" å skrive noe sånt med fullt brukernavn. Er redd for å bli oppdaga privat? Stå på Vinga !!! Og den sexleken er tøff. Men Oslo vest? Passe deg, så det ikke kommer noen store hvite bredskuldrete......... ....... lesbiske å ser på deg!12
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 På 4.4.2002 den 13.55, Gjest Anonymous skrev: Hei jenter, jeg har et tips til dere Ta med dere en vibrator i håndveska, snik dere ut i naturen eller inn på et toalett i byen, eller i et øde portrom.... Lurt å ha på seg skjørt til denne leken Jeg gjorde det i forgårs, og *himmelen styrter i hodet på meg*, så deilig det var! Kick å kanskje kunne bli oppdaget. Ingen hørte lyden heller. (tror jeg) Samtidig var det varmt nok til at jeg ikke frøs på stjerten, og den lille brisen som kom mens jeg holdt på gjorde det hele enda mer pirrende oh la la!!! 12 Jeg har ofte onanert ute i skogen. Under håndkleet på stranda også. Om noen skulle oppdage det er det vel mer opphissende enn støtende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå