Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sagt det før og sier det igjen. assosiasjoner til navn er for meg alfa omega. Så nå det har så stor betydning og i tillegg er kjempetøft, så hadde jeg ikke nølt et sekund..

Tallak var tøfters!! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et søsken hos dagmamman til ungene ble døpt Kanutten. Ble egentlig ganske målløs da jeg ble fortalt det... :lol:

Skrevet

Åh, så morro å høre at det var flere som synes Tallak var fint, nå ble jeg veldig glad :) vært litt usikker på om folk kom til å bare synes at det var rart, men godt å høre at det i det minste en noen som liker det..

Skrevet

:)

Det er godt ja. liker man spseielle navn så gjør man det, godt og høre at man ikke er alene i verden ja. enig i det.

Skrevet

Tallak er fint. Men Kanutten? Går det an å hete det? Høres jo helt latterlig ut!

Skrevet

Morten Abel kan umulig ha vært ved sine fulle fem da han gav datteren sin navnet:

Ella Dorthea Joppeline Navaho Snowflake Abel Sannes Knutsen :ler:

Skrevet
Morten Abel kan umulig ha vært ved sine fulle fem da han gav datteren sin navnet:

Jesus Kristiansen! (som Milla pleide å si i gamle dager) :fnise:

Skrevet

vel ella dorthea er jo fint nok, men det der er kanskje litt i meste laget?? hihi

Skrevet

Ehj! Jeg skulle akkurat til å poste det der :ler:

Skrevet

SayWHAT??? Er det lov?? :hakeslepp:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Satt og las "velkommen til verden" i lokalavisen for et par måneder siden.. da kom jeg over noen som hadde fått tvillingjenter, og de skulle hete Ada-Elektra og Hedda-Kanutte.. Måtte lese det flere ganger, for å sjekke at jeg las rett.. Helt forferdelig..

Selv liker jeg spesielle navn, men ikke altfor sære. Noen jeg liker:

Vilde

Carmen

Adele

Hermine

Christiane

Sienna

Otilie

Skrevet

Noria, kanskje ikke så veldig uvanlig, men uvanlig nok i norge vil jeg tro!

Men jeg liker det

Skrevet
Satt og las "velkommen til verden" i lokalavisen for et par måneder siden.. da kom jeg over noen som hadde fått tvillingjenter, og de skulle hete Ada-Elektra og Hedda-Kanutte.. Måtte lese det flere ganger, for å sjekke at jeg las rett.. Helt forferdelig..

Selv liker jeg spesielle navn, men ikke altfor sære. Noen jeg liker:

Vilde

Carmen

Adele

Hermine

Christiane

Sienna

Otilie

Vilde er verdens fineste navn :rødme:

Skrevet

Eg har aldri vore nokon tilhengar av veldig spesielle navn. Heilt greit med navn som ikkje "alle" brukar - men blir dei altfor spesielle, synst eg berre det blir dumt. Synst heller ikkje noko om navn med engelsk uttale / skrivemåte, når begge foreldra er norske.

Eit spesielt navn eg har høyrt i det siste, var ei jente på 3-4 år, som heitte Lykke. Litt merkelig å kalla barnet sitt for det, synst eg.

Skrevet

Synes lykke er fint jeg, litt mer merkelig med Tale, men det er og fint, men ville nok ikke valg det selv

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg synes navnene

Rodion og Jorja er ganske rare men fine navn.

Gjest *Talula*
Skrevet

Leser velkommen-til-verden i lokalavisa selv...dukker opp endel rart, for noen uker siden så var det ei som het Solmåne :fnise:

Skrevet
Vilde

Carmen

Adele

Hermine

Christiane

Sienna

Otilie

synes Vilde er veldig vakkert, også Christiane. Hermine og Otilie, er kjempefint og veldig spesielt, Otilie er egentlig et ganske fantastisk navn. Sienna Adele og Carmen blir litt spansk hore, evt vestkant bitch for meg desverre.

Noria, kanskje ikke så veldig uvanlig, men uvanlig nok i norge vil jeg tro!

Men jeg liker det

Liker det og uvanlig men fint. har ingen assosiasjoner på det, men tenker på Noelia, som jeg og synes er veldig fint

jeg synes navnene

Rodion og Jorja er ganske rare men fine navn.

Dette er veldig spesiellt. Vet ikke helt hva jeg synes, jeg tenker at Rodion er guttenavn? og Jorja jentenavn? Synes Rodion er kulest, men får en assosiasjon til røngten, vet ikke helt hvorfor men ja...

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Dette er veldig spesiellt. Vet ikke helt hva jeg synes, jeg tenker at Rodion er guttenavn? og Jorja jentenavn? Synes Rodion er kulest, men får en assosiasjon til røngten, vet ikke helt hvorfor men ja...

Rodion er guttenavn ja Russisk Jorja er jente navn hvor det er fra vet jeg ikke

Skrevet

Du verden jeg er flin ass hihi...

Skal du bruke disse navnene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...