jannamor Skrevet 9. november 2007 Forfatter #121 Skrevet 9. november 2007 Jeg har sagt det før og sier det igjen. assosiasjoner til navn er for meg alfa omega. Så nå det har så stor betydning og i tillegg er kjempetøft, så hadde jeg ikke nølt et sekund.. Tallak var tøfters!!
la Flaca Skrevet 9. november 2007 #122 Skrevet 9. november 2007 Et søsken hos dagmamman til ungene ble døpt Kanutten. Ble egentlig ganske målløs da jeg ble fortalt det...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #123 Skrevet 9. november 2007 Åh, så morro å høre at det var flere som synes Tallak var fint, nå ble jeg veldig glad vært litt usikker på om folk kom til å bare synes at det var rart, men godt å høre at det i det minste en noen som liker det..
jannamor Skrevet 9. november 2007 Forfatter #124 Skrevet 9. november 2007 Det er godt ja. liker man spseielle navn så gjør man det, godt og høre at man ikke er alene i verden ja. enig i det.
Gjest imli Skrevet 9. november 2007 #125 Skrevet 9. november 2007 Tallak er fint. Men Kanutten? Går det an å hete det? Høres jo helt latterlig ut!
Gjest Tulipa Skrevet 9. november 2007 #126 Skrevet 9. november 2007 Morten Abel kan umulig ha vært ved sine fulle fem da han gav datteren sin navnet: Ella Dorthea Joppeline Navaho Snowflake Abel Sannes Knutsen
hjertesukka Skrevet 9. november 2007 #127 Skrevet 9. november 2007 Morten Abel kan umulig ha vært ved sine fulle fem da han gav datteren sin navnet: Ella Dorthea Joppeline Navaho Snowflake Abel Sannes Knutsen Jesus Kristiansen! (som Milla pleide å si i gamle dager)
jannamor Skrevet 9. november 2007 Forfatter #128 Skrevet 9. november 2007 vel ella dorthea er jo fint nok, men det der er kanskje litt i meste laget?? hihi
Gjest -eline- Skrevet 10. november 2007 #129 Skrevet 10. november 2007 Morten Abel kan umulig ha vært ved sine fulle fem da han gav datteren sin navnet: Ella Dorthea Joppeline Navaho Snowflake Abel Sannes Knutsen Ehj! Jeg skulle akkurat til å poste det der
FrizzleSizzle Skrevet 10. november 2007 #130 Skrevet 10. november 2007 Morten Abel kan umulig ha vært ved sine fulle fem da han gav datteren sin navnet: Ella Dorthea Joppeline Navaho Snowflake Abel Sannes Knutsen SayWHAT??? Er det lov??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. november 2007 #131 Skrevet 10. november 2007 Satt og las "velkommen til verden" i lokalavisen for et par måneder siden.. da kom jeg over noen som hadde fått tvillingjenter, og de skulle hete Ada-Elektra og Hedda-Kanutte.. Måtte lese det flere ganger, for å sjekke at jeg las rett.. Helt forferdelig.. Selv liker jeg spesielle navn, men ikke altfor sære. Noen jeg liker: Vilde Carmen Adele Hermine Christiane Sienna Otilie
Amalie_85 Skrevet 10. november 2007 #132 Skrevet 10. november 2007 Noria, kanskje ikke så veldig uvanlig, men uvanlig nok i norge vil jeg tro! Men jeg liker det
Black Eyed Susan Skrevet 10. november 2007 #133 Skrevet 10. november 2007 Satt og las "velkommen til verden" i lokalavisen for et par måneder siden.. da kom jeg over noen som hadde fått tvillingjenter, og de skulle hete Ada-Elektra og Hedda-Kanutte.. Måtte lese det flere ganger, for å sjekke at jeg las rett.. Helt forferdelig.. Selv liker jeg spesielle navn, men ikke altfor sære. Noen jeg liker: Vilde Carmen Adele Hermine Christiane Sienna Otilie Vilde er verdens fineste navn :rødme:
Mirabella76 Skrevet 10. november 2007 #134 Skrevet 10. november 2007 Eg har aldri vore nokon tilhengar av veldig spesielle navn. Heilt greit med navn som ikkje "alle" brukar - men blir dei altfor spesielle, synst eg berre det blir dumt. Synst heller ikkje noko om navn med engelsk uttale / skrivemåte, når begge foreldra er norske. Eit spesielt navn eg har høyrt i det siste, var ei jente på 3-4 år, som heitte Lykke. Litt merkelig å kalla barnet sitt for det, synst eg.
jannamor Skrevet 10. november 2007 Forfatter #135 Skrevet 10. november 2007 Synes lykke er fint jeg, litt mer merkelig med Tale, men det er og fint, men ville nok ikke valg det selv
Gjest Eugene Onegin Skrevet 10. november 2007 #136 Skrevet 10. november 2007 jeg synes navnene Rodion og Jorja er ganske rare men fine navn.
Gjest *Talula* Skrevet 10. november 2007 #137 Skrevet 10. november 2007 Leser velkommen-til-verden i lokalavisa selv...dukker opp endel rart, for noen uker siden så var det ei som het Solmåne
jannamor Skrevet 10. november 2007 Forfatter #138 Skrevet 10. november 2007 Vilde Carmen Adele Hermine Christiane Sienna Otilie synes Vilde er veldig vakkert, også Christiane. Hermine og Otilie, er kjempefint og veldig spesielt, Otilie er egentlig et ganske fantastisk navn. Sienna Adele og Carmen blir litt spansk hore, evt vestkant bitch for meg desverre. Noria, kanskje ikke så veldig uvanlig, men uvanlig nok i norge vil jeg tro! Men jeg liker det Liker det og uvanlig men fint. har ingen assosiasjoner på det, men tenker på Noelia, som jeg og synes er veldig fint jeg synes navnene Rodion og Jorja er ganske rare men fine navn. Dette er veldig spesiellt. Vet ikke helt hva jeg synes, jeg tenker at Rodion er guttenavn? og Jorja jentenavn? Synes Rodion er kulest, men får en assosiasjon til røngten, vet ikke helt hvorfor men ja...
Gjest Eugene Onegin Skrevet 10. november 2007 #139 Skrevet 10. november 2007 Dette er veldig spesiellt. Vet ikke helt hva jeg synes, jeg tenker at Rodion er guttenavn? og Jorja jentenavn? Synes Rodion er kulest, men får en assosiasjon til røngten, vet ikke helt hvorfor men ja... Rodion er guttenavn ja Russisk Jorja er jente navn hvor det er fra vet jeg ikke
jannamor Skrevet 10. november 2007 Forfatter #140 Skrevet 10. november 2007 Du verden jeg er flin ass hihi... Skal du bruke disse navnene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå