Gjest Frysepulver Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Tenker litt på å kjøpe meg ny telefon og har følgende krav: Bra kamera Bra minne Enkelt å skrive tekstmeldinger Enkel funksjon (at jeg ikke må ha hovedfag for å skjønne den) Noen tips? Har alltid hatt Nokia, men nå er jeg lei av både bildekvaliteten og batterikapasiteten, så vurderer å frigjøre meg fra vanen min...
Gjest Blondie65 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Tenker litt på å kjøpe meg ny telefon og har følgende krav: Bra kamera Bra minne Enkelt å skrive tekstmeldinger Enkel funksjon (at jeg ikke må ha hovedfag for å skjønne den) Noen tips? Har alltid hatt Nokia, men nå er jeg lei av både bildekvaliteten og batterikapasiteten, så vurderer å frigjøre meg fra vanen min... Jeg er nå på min andre Sony Ericsson og er kanonfornøyd. Jeg har en flipp-telefon og det er jeg også fornøyd med. Enkel å bruke, "ringer ikke av seg selv" i vesken og tar liten plass. Når det gjelder kamera og mobiler synes jeg aldri de blir bra nok, men vet at SE har flere med bedre kamera. Batterikapasiteten på SE er fantastisk sammenlignet med i alle fall de eldre Nokia'ene. Jeg har Z530i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå