Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får opp en sort lang kjole med utringning og bar rygg... Som var fin. :) Men du må være ganske kritisk med undertøy, tenker jeg, ser for meg at dette er et stoff som avslører hver minste linje etter strikk og stropp.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er skeptisk til stoffet, men selve kjolen ser helt ok ut.

Gjest antigartner
Skrevet

Fin fasong på kjolen, men jeg er veldig skeptisk til stoffet og kvaliteten på sømmene. Se for eksempel på sidesømmen, som synes best på bildet lengst til høyre. Den ser ganske snurpete og rynkete ut.

Skrevet

Synes den ser "billig" ut. Mulig det er modellen på bildet som får den til å virke "billig". ;)

Skrevet
Synes den ser "billig" ut. Mulig det er modellen på bildet som får den til å virke "billig". ;)

Det er nok der det ligger:p Synes kjolen var helt grei. Men du finner nok mye rundtforbi som er finere :)

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Den ser veldig billig ut. Altså som i lav pris ;) Syns ikke den er verdt 599,-. Tror det stoffet er veldig tynt og elastisk, siden det er One Size, og som en annen her sier så skjuler den nok ikke så mye av det du har under.

Tror også den passer best til noen som ikke har så altfor store pupper, siden det var ganske stor utringning. Hvis det ikke er den type oppmerksomhet du ønsker da ;)

Skrevet

Kjolen ser ekstremt billig (som i ikke-dyr) og tacky (som i "billig" ;)) ut. Jeg ville aldri i verden kjøpt et onesizekjole fra en shabby nettbutikk når jeg skulle pynte meg. Nei, nei, NEI!!!

Skrevet
Kjolen ser ekstremt billig (som i ikke-dyr) og tacky (som i "billig" ;)) ut. Jeg ville aldri i verden kjøpt et onesizekjole fra en shabby nettbutikk når jeg skulle pynte meg. Nei, nei, NEI!!!

Enig.

Skrevet
Den ser veldig billig ut. Altså som i lav pris ;) Syns ikke den er verdt 599,-. Tror det stoffet er veldig tynt og elastisk, siden det er One Size, og som en annen her sier så skjuler den nok ikke så mye av det du har under.

Tror også den passer best til noen som ikke har så altfor store pupper, siden det var ganske stor utringning. Hvis det ikke er den type oppmerksomhet du ønsker da ;)

Enig :jepp:

Skrevet

Jeg synes den er vakker! Men jeg er enig i det som skrives om undertøy, og den krever flat mage og fin kropp...

Skrevet

Må si meg enig.

One size fits all? Aldri i verden!

Skrevet

en lang sid svart halterneck kjole, er i veldig fint, man kan gjøre det både elegant og sexy, alt etter hva man kombinerer med

men denne? den er for j.... sorry. 600 kr for en kjole som koster 50 spenn å lage? Stoffet er forferdelig, sømmen er forferdelig, snittet er forferdelig, og bildet og modellen gjør det verre en det egentlig er og. Kjøper du på nett må man være kritisk til stoffer og kvalitet.

Man må ha tilnermet feilfri kropp for å se bra ut i den utgaven av en slik kjole, evt, ikke undertøy, god holdin strømpebukse, som går helt opp til under bysten, halterneck bh, eller tape. Det er selvfølgelig en løsning.

Den spesfikke kjolen yter ikke mange kvinnekropper rettferdighet.

Men en tilsvarende kjole, som er bedre utføresle på... absolutt. tomler opp

Skrevet

Hvordan ser dere hvordan sømmen er?

Kjolen ser ikke så ille ut, men skoene var forferdelige. Og passet overhodet ikke til kjolen. Og det smykket var stygt. Og sminken. Æsj!

Gjest antigartner
Skrevet
Hvordan ser dere hvordan sømmen er?

Som jeg sa i tidligere innlegg: se sidesømmen nedover "skjørtet" på bildet lengst til høyre. Kjempestygg søm som skjemmer kjolen. Med tanke på at salgsbildene ofte viser et mer enn gjennomsnittlig godt eksemplar av et plagg, så ser ikke dette særlig lovende ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...