Gå til innhold

Karneval

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er enda lenge til karnevalstider... men tanken streifet meg i dag....

Jeg vil ikke kjøpe disse ferdige kostymedraktene til 1åringen. Er ikke den flinkeste syersken, men kan nok få til noe!!

Har dere tips hva som passer? En 1åringe vil/kan ikke ha alt mulig på seg heller. En tiara eller hårbøyle med ører blir vel fort revet av....

De tankene jeg selv har er:

Troll

Marihøne

Kom gjerne med tips til mønster og hvordan man skal lage de forskjellige kosymene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter var marihøne på sitt første karneval. Hun var jo så søt!

Men jeg er absolutt ingen syerske, så jeg kjøpte marihøne drakt...

Skrevet

Ole Brumm er enkel; rød strømpebukse og body eller genser. Gul t-skjorte utenpå. Hvis du vil kan du lage ører også, men det fungerer fint uten.

Min datter var katt en gang. Hadde da på henne svart strømpebukse og genser og lagde hale og ører av noe pelsstoff. Malte værhår med kajal og rosa nese med leppestift.

Skrevet

Vi hadde mye katter blandt de små i barnehagen.

Skrevet

Min datter var apekatt på sitt første karneval i bhg. Kjøpte et billig brunt fleecepledd og sydde en bukse med strikk i livet og i bena samt en hette med knyting. Hadde pappskiver i ørene slik at de stod rett ut. Med brun pologenser til ble hun en fin-fin apekatt. Storesøsteren var Pippi så vi kalte henne Herr Nilsson. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt Ole Brum-drakt jeg, enda M ikke går i barnehagen og helt sikkert ikke skal på noe karneval... Klarte bare ikke la være, hun er så glad i Ole Brum og har brukt den en hel del her hjemme :)

Skrevet
Ole Brumm er enkel; rød strømpebukse og body eller genser. Gul t-skjorte utenpå.

:fnise: motsatt...

Men ellers en veldig god ide som jeg skal ta med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...