Gå til innhold

The sims 2:forretningsliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan starter jeg en buisness?

Og, en ting til: Spillet går sakte, selv når jeg setter på superhøy hastighet. Det gikk raskere før. Har jeg for full harddisk eller noe sånt?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan starte en business gjennom telefonen eller via PCen. Enten ved å gå på "Real Estate..." og kjøpe en allerede eksisterende butikk, eller du kan ha hjemmebutikk.

Vet du om PCen din oppfylller alle kravene for å kjøre Sims 2? Mitt Sims 2 spill går saktere og saktere for hver utvidelsespakke jeg installerer. ;)

Skrevet

Evt mulig at du ahr det på for bra grafikk. Pc'en min greier ikke de høyeste kravene..

Skrevet

Hvordan skrur jeg ned grafikken da? Og hvordan starter jeg buisness gjennom telefonen?

Skrevet
Hvordan skrur jeg ned grafikken da? Og hvordan starter jeg buisness gjennom telefonen?

Grafikken kan du endre inne på Options i selve spillet (knappen med tre prikker).

I telefonmenyen har du et valg som heter "Real Estate" (På engelsk, i hvertfall. Vet ikke hva det heter på norsk). Der kan du kjøpe en allerede eksisterende butikk. Du har også en menyvalg som heter Business, og tror det er der du velger Start Home Business, eller noe slikt.

Det står uansett mer utførlig i folderen som fulgte med spillet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...