Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 http://us.strawberrynet.com/productDetail....42&goChar=D Den er jo veldig liten og fyr. Hva er så bra med den, hva brukes den til? Det er vel ikke en vanlig nattkrem? Eller skal den bare brukes på små problemområder? Hyggelig hvis noen kunne forklart meg, er ellers veldig fornøyd med decleor, så ble litt nysgjerrig
Mona Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg ble anbefalt av hudpleier å bruke den som nattkrem. Den egner seg ikke om dagen, fordi den er såpass "fet". Den skal i alle fall berolige, men gir sikkert god fukt osv.
snooops Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Den skal brukes om natten for å "rense" huden, og skal visstnok være bra til å dra ut urenheter. Den skal brukes periodevis, ei uke med og ei uke uten eller to uker med og to uten.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Den skal brukes om natten for å "rense" huden, og skal visstnok være bra til å dra ut urenheter. Den skal brukes periodevis, ei uke med og ei uke uten eller to uker med og to uten. Dette stemmer overhodet ikke.... Balm essentielle er for en sensitiv hud, eller irritert hud. Den er utrolig fin som leppebalsam, nattkrem, og kan i tillegg brukes på alle samme måter som eight hour cream. Det er decleors lille vidunder vil jeg si. Smøres på i tyyyyyynt lag på natt, ikke inntil øyne. Kan brukes hver natt hele tiden, men finest på vinteren da man kanskje trenger litt ekstra.
snooops Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Dette stemmer overhodet ikke.... Balm essentielle er for en sensitiv hud, eller irritert hud. Den er utrolig fin som leppebalsam, nattkrem, og kan i tillegg brukes på alle samme måter som eight hour cream. Det er decleors lille vidunder vil jeg si. Smøres på i tyyyyyynt lag på natt, ikke inntil øyne. Kan brukes hver natt hele tiden, men finest på vinteren da man kanskje trenger litt ekstra. Hva er det som ikke stemmer med det jeg skrev? Den er slettes ikke kun for sensitiv hud, men for alle hudtyper, men om man har veldig fet hud bør man bruke Ylang Ylang Night Balm i stedet. Har i alle fall blitt fortalt at det ikke er bra for huden å bruke den hele tiden. Den skal brukes til å balansere og rense huden, og skal ikke brukes som en vanlig nattkrem.
Rosenrød Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg har hørt den skal brukes som vanlig nattkrem. Den er god, men lukter grusomt synes jeg!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg vet ikke helt ang. Baume Essentiel, men jeg har selv prøvd både Rose d'Orient-balmen (for sensitiv hud), og Angelique-balmen (for tørr hud), og brukte dem som vanlig nattkrem, som hudpleieren sa. For tida går det i Angelique, som hjelper, men den lukter ikke så veldig godt. Den som lukter best, er nok Ylang Ylang, som er for en fetere hudtype.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Hva er det som ikke stemmer med det jeg skrev? Den er slettes ikke kun for sensitiv hud, men for alle hudtyper, men om man har veldig fet hud bør man bruke Ylang Ylang Night Balm i stedet. Har i alle fall blitt fortalt at det ikke er bra for huden å bruke den hele tiden. Den skal brukes til å balansere og rense huden, og skal ikke brukes som en vanlig nattkrem. Ja, den er bra å bruke hver natt som jeg skrev. Og den er spesielt laget for en sensitiv hud, men kan selvfølgelig brukes av andre hudtyper. Men den virker IKKE rensende.... Det nærmeste du kommr rensende er ylang ylang fra den serien. Du er kanskje kurset i serien som jeg? Uansett, jeg vet hva jeg snakker om.
snooops Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Ikke rensende nei..? Det står da til om med på Decleor sin nettside...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå