Linda644 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 (endret) Escada Pacific Paradise - fjortiss parfyme? syns dere at den passer til en 20 åring? Gucci rush 2 - frister, har luktet på den og syns den var god YSL Babydoll - ultra feminin YSL Elle - en ny parfyme fra Ysl - noen som har luktet på den? Gucci er vel den mest voksne? Endret 3. november 2007 av Linda644
Saeria Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Escadaen synes jeg blir alt for sukkerspinn. De andre har jeg ikke kjennskap til.
Corrazy Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Escada Pacific Paradise - fjortiss parfyme? syns dere at den passer til en 20 åring? Gucci rush 2 - frister, har luktet på den og syns den var god YSL Babydoll - ultra feminin YSL Elle - en ny parfyme fra Ysl - noen som har luktet på den? Gucci er vel den mest voksne? Parfyme er vel veldig individuelt, så det som funker for en, er ikke nødvendigvis like bra på en annen... Har prøvd Elle, og for min del var denne ganske så forferdelig...
treningsjenta Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 som sagt tidligere her, så er parfyme veldig indidivuelt. jeg tror faktisk aldri du kan spørre noen om hvem de ville ha valgt og basere deg etter dette. heller ikke bruke en parfyme fordi du synes den er god på en annen. det kommer helt an på din egen kroppslukt. men generelt sett kan det sies at escada er en veldig frisk sommerduft, men synes ikke dn er noen typisk fjortiss parfyme. men du skal like den søte lukten. jeg elsker denne parfymen. ysl synes jeg er atlfor stram parfyme. om man kan si at escada er fjortiss parfyme, kan man kanskje derfor si at ysl er kjerringparfyme da?? hehe..
Gjest Lykkeliky Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg vil anbefale deg å lukte på Dior Miss Cherie og Boss Femme. De er begge helt nyyyyydelige! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå