Latee Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 (endret) Leter etter ullundertøy, men alt jeg finner blir for stort.. Bruker en xs (34, av og til 32) til vanlig og skulle helst ha hatt noe som ikke er så stort så det ikke synes så godt under andre klær. Kanskje noen også har tips til ullundertøy i fine farger e.l.? Endret 3. november 2007 av Latee
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg ville sjekket ut ullundertøy på barneavdelingene.. Har ingen å anbefale da jeg ikke får på meg så smått selv.
Latee Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg ville sjekket ut ullundertøy på barneavdelingene.. Har ingen å anbefale da jeg ikke får på meg så smått selv. Takk for svar! Skal sjekke det ut, men tror nok det blir for kort både i mage og armer..
Gjest Gjest-Mediocre Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Du kan prøve å sjekke ut Kari Traa sin kolleksjon? Mye fine farger iallefall
Latee Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Takk for svar! Ser ut som det minste de har er small, men jeg skal finne et sted de selger det og prøve
gladidag Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Takk for svar! Ser ut som det minste de har er small, men jeg skal finne et sted de selger det og prøve Se hva du kan finne på Sparkjøp, de har bra ullundertøy, og en type som er miks mellom silke og ull, veldig behagelig=)
Gjest Ballerina Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Kari Traa sitt er veldig lite i størrelsen, det er også Bavac sitt sporteundertøy (de har vel ull også? :klø: ) Ellers så har Janus i str. XS - det er mitt favoritt-ullundertøy! De har forresten kommet med noe nytt nå i en kjempefin lillafarge!! (de så også smalere ut). Men de fleste pleier lage herremodeller og det blir jo uansett litt formløst på oss jenter, så se etter små damemodeller!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå