Gå til innhold

Voksing av underlivet i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Hehe, en fordel med avstandsforhold (man må da fokusere på dem), man kan piffe seg opp litt ekstra når man først møtes :sjarmor:

Altså, til vanlig har jeg vokset meg selv, får det til så det er greit nok, men er ikke alle områder jeg får til glatte, noe jeg gjerne vil ha. Har derfor tenkt litt på det å vokse i salong, men har en del spørsmål til dette.

Er selvsagt nok ikke smerten jeg bekymrer meg for, den er jeg blitt mer enn vandt med av å gjøre det selv.

Det jeg lurer mest på er hva slags type voksing jeg skal bestille? Jeg liker godt "dotten" min jeg, altså, liker å ha igjen en pent stusset firkant på kanskje 7-8*6 cm, mens alt annet skal helst være glatt. Liker å se "naturlig" (nå vet jeg jo at jeg ikke er det) men stelt ut. Når det er såpass mye som er igjen, er dette likevel en brasiliansk voks?

Og når jeg kommer dit, hvor "stelt" burde jeg være? Altså, bør jeg ha barbert meg en stund i forveien så hårene er kortere, eller er det best å la det gro så de kan stusse det til best lengde?

Og noen som vet hvor en slik "herlighet" bør bli utført i Trondheim (helst sentrum/øst)? Hvor har dere best erfaring? Selvsagt hovedskalig ift personale og service, men også ift pris? Ja hva koster det egentlig?

Rotete innlegg men håper folk orker svare.

Mange takk, hilsen Yoghurt.

Endret av Yoghurt
Videoannonse
Annonse
Gjest hudpleier
Skrevet
Hehe, en fordel med avstandsforhold (man må da fokusere på dem), man kan piffe seg opp litt ekstra når man først møtes :sjarmor:

Altså, til vanlig har jeg vokset meg selv, får det til så det er greit nok, men er ikke alle områder jeg får til glatte, noe jeg gjerne vil ha. Har derfor tenkt litt på det å vokse i salong, men har en del spørsmål til dette.

Er selvsagt nok ikke smerten jeg bekymrer meg for, den er jeg blitt mer enn vandt med av å gjøre det selv.

Det jeg lurer mest på er hva slags type voksing jeg skal bestille? Jeg liker godt "dotten" min jeg, altså, liker å ha igjen en pent stusset firkant på kanskje 7-8*6 cm, mens alt annet skal helst være glatt. Liker å se "naturlig" (nå vet jeg jo at jeg ikke er det) men stelt ut. Når det er såpass mye som er igjen, er dette likevel en brasiliansk voks?

Og når jeg kommer dit, hvor "stelt" burde jeg være? Altså, bør jeg ha barbert meg en stund i forveien så hårene er kortere, eller er det best å la det gro så de kan stusse det til best lengde?

Og noen som vet hvor en slik "herlighet" bør bli utført i Trondheim (helst sentrum/øst)? Hvor har dere best erfaring? Selvsagt hovedskalig ift personale og service, men også ift pris? Ja hva koster det egentlig?

hei

jeg har selv jobbet med brasiliansk voksing.... hvis du barberer må du vente to uker før du kan vokse for hårene må være lange nok til å feste seg ordentlig i voksen... vi kallte d brasiliansk voksing når d inkluderte kjønnsleppene, bikinivoks blir bare d som stikker utenfor når du har på deg vanlig truse... at du vasker deg på forhånd r en selvfølge :) men noe "lukt" r naturlig, er terapauten vant til å vokse brasiliansk vil hun ikke bry seg om d.... bor selv i oslo så vet ikke hvor de gjør d i trondheim, men undersøk ordentlig så du kommer til en seriøs salong....

Gjest The-Boy-24
Skrevet

God kveld - tenkte jeg kunne gi deg den erfaringen jeg har på området.

Brasiliansk voksing pleier som regel å inkludere alt - rumpen, inn mellom sprekken, litt ned på lårene og rundt kjønnsorganet.

Mens - slik jeg har fortstått det og hudpleier skriver - bikini voksing er kun det synlige området hud utenfor trusen som vokses.

I forhold til dotten din så kan du selvfølgelig selv spesifisere hvor mye/lite hår du ønsker fjernet foran.

I forhold til lengde tenker jeg at det beste (og som jeg har hørt er minst 1 cm lengde for at voksen skal få tak første gangen). Om hudpleier mener det er for langt vil hun kunne klippe det ned til ønsket lengde...

Har to gode erfaringer med hudpleier jeg har vært hos og to dårlige. Ei elendig som lot det være masse voks igjen på meg - og ei som lagde svære blåmerker (og sa det var vanlig - noe det ikke skal være hvis en har litt peiling).

I forhold til det med lukt - holdt på å spy jeg i tastaturet når hudpleier skrev det - blæh - lukter Dere i underlivet? Hehe - ikke sånn ment, men man vasker seg jo like før behandling liksom...

Om du har noen flere spørsmål må du selvfølgelig bare spørre...

Gjest hudpleier
Skrevet
God kveld - tenkte jeg kunne gi deg den erfaringen jeg har på området.

Brasiliansk voksing pleier som regel å inkludere alt - rumpen, inn mellom sprekken, litt ned på lårene og rundt kjønnsorganet.

Mens - slik jeg har fortstått det og hudpleier skriver - bikini voksing er kun det synlige området hud utenfor trusen som vokses.

I forhold til dotten din så kan du selvfølgelig selv spesifisere hvor mye/lite hår du ønsker fjernet foran.

I forhold til lengde tenker jeg at det beste (og som jeg har hørt er minst 1 cm lengde for at voksen skal få tak første gangen). Om hudpleier mener det er for langt vil hun kunne klippe det ned til ønsket lengde...

Har to gode erfaringer med hudpleier jeg har vært hos og to dårlige. Ei elendig som lot det være masse voks igjen på meg - og ei som lagde svære blåmerker (og sa det var vanlig - noe det ikke skal være hvis en har litt peiling).

I forhold til det med lukt - holdt på å spy jeg i tastaturet når hudpleier skrev det - blæh - lukter Dere i underlivet? Hehe - ikke sånn ment, men man vasker seg jo like før behandling liksom...

Om du har noen flere spørsmål må du selvfølgelig bare spørre...

hehe jeg mente ikke at alle lukter nei, men noen har sterkere lukt der uansett om de har vasket seg 5 min før de kommer.... kan ha mange årsaker det da, rett før eller etter mensen kan d lukte litt ekstra og noen har mer utflod enn andre som kan lukte.... men alt dette r jo naturlig spør du meg så jeg bryr meg hvertfall ikke :)

hvor har du vært å vokset deg?

Gjest The-Boy-24
Skrevet

Lukter ja, hmm....

Trist derfor at nesten ingen vil vokse menn (vi lukter jo "ingenting" så ikke noe fare i forhold til det med å vokse oss)... Kjipt, men sant. Vil kanskje bedre seg etterhvert som yngre hudpleiere kommer til i bransjen skulle jeg tro.

Har vokset meg i Kristiansand. Tror ikke jeg skal legge ut navn på hvor det var, men hvis noen spør så får jeg kanskje det. Var regelrett en horribel behandling og hun fortjener ingen kunder. Helt skandaløst. Den situasjonen der jeg hadde mye voks bak.

Har gått til to forskjellige på samme sted. Vært fornøyd med hun ene som jeg har gått til to ganger. Hun jeg kun har gått til en gang der fremskaffet blåmerker og forferdelig rød hud. Ikke særlig hyggelig det heller...

Hvor praktiserer du i landet? Noe kjennskap til om noen tilbyr voksing for menn på generelt "grunnlag" i landet?

Gjest Yoghurt
Skrevet

Hm ok, takk for svar, får vel ta gjenværende spørsmål med eventuel hudpleier da..

Så igjen: noen som vet hvor det er best å ta brasiliansk i Trondheim? Har prøvd å søke men fant ikke noe særlig på forumet.. Tar gjerne imot erfaringer.

• 2 uker senere...
Skrevet

*dytte*

kan ikke være enestre trønder her vel :O

Har som sakt søkt på forumet, men alt jeg fant der var et tips om Element Hudpleie, og på hjemmesiden dems står det "bikini", hva nå enn det vil si.. Regner med det ville stått brasiliansk om det var det..

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten
Skrevet

Har desverre ingen egne erfaringer å dele, men ei jeg kjenner tar brasiliansk voksing på Trondheim Torg. Vet ikke hva plassen heter, men tipper det bare er et sted der.. Hun er ihvertfall veldig fornøyd. Tror det koster i overkant av 400.

Skrevet

Hm, da er torget billigst av de to.. Skulle likevel veldig likt å høre fra noen som faktisk har fått det gjort her i byen og kan komme med erfaringer :sjenert:

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Heihei:) Jeg har prøvd på spa på solsiden, og var ikke særlig fornøyd, voksen hun brukte var sånn flytende som ikke må varmes op noe særlig fryktelig klissete! ikke fikk hun med alt heller, syntes jeg fikk det til bedre selv egentlig. når jeg var der lå jeg også i et ganske stort rom bare bak to skjermbrett. er jo bare damer der så er ikke så superfarlig, men hadde vært greit med litt mer skjerming.... skal sies at det er nesten to år siden jeg var der da, kan godt hende de har gjort noe med stedet siden den tid!

• 1 år senere...
Gjest Friskus
Skrevet

Gjest Friskus
Skrevet

Du kan få utført Brasiliansk Voksing på Relax i Trondheim. De har avdeling på Trondheim Torg og Moholt senter/Bohus. Jeg har vært på andre steder å fått gjort dette før, men ble veldig sår, så jeg går nå fast på Tr.h Torg da de utfører det veldig bra.

Lykke til!

• 1 måned senere...
Skrevet
Hm, da er torget billigst av de to.. Skulle likevel veldig likt å høre fra noen som faktisk har fått det gjort her i byen og kan komme med erfaringer :sjenert:

Hei!

JEg har også gått til solsiden, to ganger.

Den første gangen var det litt ubehagelig men det gikk bra.

Ble ble igjen en del hår og jeg fikk beskjed om at det var normalt, og at jeg selv skulle nappe de ut med pinsett! :nei:

Den andre gangen, i håp om noe bedre, skjedde det samme.. bare enda mer hår var igjen. Voksen hadde hun heller ikke klart å fått vekk...

Nå har jeg bestilt meg time på trondheim torg, i håp om noe bedre og det er også en biligere pris.

• 1 måned senere...
Gjest MzNinja
Skrevet

Hei:))

Vil bare dele min erfaring ang voksing. Jeg gjør det selv, første gang jeg begidde meg ut på denne begivenheten så så jeg ikke ut etterpå, gul å blå å for å ikke snakke om kjøttsår, men på tross av dette valgte jeg å prøve om igjen, dette er hva jeg gjør: Setter meg på badet med et glass vin eller to, klipper voksen i ekstremt små strimmler å setter i gang :) Dette fungerer kjempe bra når jeg fant ut at det er svært essensielt å dra stripsen mot hårets vokseretning. vet ikke om det er bare hos meg, men håret vokser oppover helt under nedentil, mens litt til siden andre steder, så cluet er bare å vokse rett.. men vil nok anbefale å gjøre det proffesjonelt til tider å, bare for å få det perfekt:)

• 2 år senere...
Skrevet

Vokser meg hos Victorias Beauty i Trondheim. Kjempeflinke damer som gjør det fort og enkelt- og ingen sår eller noe som helst :) Rimelig pris også. Anbefales!!

Skrevet

Solsiden spa - det er på østsiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...