EllenAnnichen Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 (endret) Jeg har en mørk brun skinnsofa jeg prøver å finne sofaputer til. Har kjøpt et par knall rosa nå, og synes det ble kult med noen knæsjt til det litt triste mørke mot de hvite veggene.. Noen som f.eks har sett knall turkise sofaputer noe sted?? Evt. andre forslag som kan matche?? Det er så vanskelig å matche mørk dyp brun (med rosa) Sort passer ikke til sofaen.. og ikke brunt til putene.. Trenger jo evt. ikke ha de rosa putene.. Kan jo variere der egentlig.. Synes jeg har sett de fleste steder.. Åhlens, Skreidar, Ikea, Muji, Søstrene Grene, Interiøs Søstrene, Bolia.com, Christiania Belysnng/glassmag... Umulig å finne noe som matcher? Kanskje jeg må sy selv... Endret 3. november 2007 av EllenAnnichen
Gjest rikkerikke Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Mulig du bor i Oslo? Har du sjekket ROOM på Vinderen? Eller Verket interiør på Bærums Verk? Vet at Bohus har hatt det eller hva med Italian house? Noen forslag til steder å undersøke bare.
Umuriel Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Jeg syns orange er penere til brunt enn turkis er. Har selv orange puter til en kremfarget sofa, kjøpte de på KID.
Thomasine Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Ja, oransje og plomme er farger jeg liker nå om høsten... Det har jeg til mine mørke møbler og lyse vegger. Matcher med bordbrikker og holdere til te-lys i samme farger.
Catzy Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hvis du bor rundt Oslo, så sjekk House of Oslo i Vika. Helt bygg med bare interiørbutikker. (Skummelt!) Vet at det var turkise puter å finne i fjor, men mulig det ikke er like trendy i følge interiørdesignere i år, og da er det jo umulig å få tak i. Ellers kan du prøve på Indiska, hvis du har det i nærheten. Kanskje også Til bords? Evt. Living eller Hemtex. (Har Hemtex på CC Vest og i Torggata i Oslo.) Og hva med Princess eller Kid interiør?
Gjest Raptuza Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 kan du ikkje berre finna et fint stoff i ein sprek farge og sy deg putar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå