Gjest Gjest_frk.fryd_* Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Lurer ganske enkelt på hvor lenge etter EL. og all den deilige sex`n dere venter før dere tar en test? Jeg er så spent, og lurer på hvor tidlig går det ann å få vite at man er gravid?
happy_85 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Det lureste er vel å vente til dagen TR ventes, men står jo på testene nå at man kan teste opp til 3 dager før.. Men da må morgen urin brukes. Er jo flere som har testet positivt før de ventet TR:) Så lykke til! Håpe det blir positiv test på deg:)
Hedda22 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Lurer ganske enkelt på hvor lenge etter EL. og all den deilige sex`n dere venter før dere tar en test? Jeg er så spent, og lurer på hvor tidlig går det ann å få vite at man er gravid? jeg er så utålmodig at jeg kan finne på å begynne å teste et par dager før.. men er så utrolig skuffende å få den negative testen dag etter dag.. så jeg ville ventet til ikm eller dagen etter hvis jeg var deg...
mamut75 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg testet positivt 11 DPO , eller 3 dager før IKM . Testet negativt 10 DPO . Har hørt om mange som tester positivt 12 DPO , men har hørt om de som tester negativt 21 DPO . Jeg var iallefall veldig testoman
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg er ikke testoman ( ) så jeg venta til to dager etter IKM.
Gjest Gjest_frk.fryd_* Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Takker for svarene jeg fikk, holder for øyblikket å lette av sommerfugler i magen, har jo ønsketenkt dette mange ganger nå, men har liksom en god følelse denne gangen. Håper og håper at det skal klaffe denne gangen. Jeg har brukt babycomp, (kjøpte for det klaffet jo aldri), har nå fått bekreftet at samleie og EL klaffet så da får jeg bare vente og se hva som skjer. Og slike ting får man mange ekstra sommerfugler av. gratulerer til dere som er gravide og lykke til til dere andre. make love, not war!!!
Mirabella83 Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 De første prøveperiodene klarte jeg ikke å vente, og tok test så fort som "mulig" dva 3-4 dager før jeg ventet mensen. Men etter noen skuffelser gav jeg opp det. Nå venter jeg minst til dagen etter forventet mens hvis jeg er forsinket. Jeg tenkte litt i den retningen at hvis jeg tester mange dager for tidlig, og den er negativ FORLENGER jeg jo ventetiden til neste prøveperiode (EL). For FØRST må jeg jo vente på mensen, og så begynne å telle dager til EL etter det igjen...
Gjest Gjest_frk.fryd_* Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 :gråte: Det ble nok skivebom denne gangen også. Jeg ble veldig deppa denne gangen, vet ikkje helt hvorfor men følte liksom at det klaffet. Lykke til til alle denne måneden også!!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Lurer ganske enkelt på hvor lenge etter EL. og all den deilige sex`n dere venter før dere tar en test? Jeg er så spent, og lurer på hvor tidlig går det ann å få vite at man er gravid?
Zeena Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Personlig har jeg nå tatt en avgjørelse på at jeg ikke orker å bli så skuffet og narre kroppen min med ønsketenking at jeg kjenner graviditets tegn at jeg tenker at jeg venter 1 til 2 uker etter forventet mens dato før jeg tar en test. Dette har jeg ikke trengt enda da jeg har fått noge lunde regelmessig de siste månedene. Men i starten var jeg så sikker på at jeg kom til å bli like fort gravid så da tok jeg vel to-3 tester. Men nå vil jeg ikke da jeg syns det simpelten er så vondt å bli så skuffa.
LindaL Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Lurer ganske enkelt på hvor lenge etter EL. og all den deilige sex`n dere venter før dere tar en test? Jeg er så spent, og lurer på hvor tidlig går det ann å få vite at man er gravid? jeg testa positivt 4 dager før IKM......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå