Gå til innhold

2 forskjellige temaer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mona_*
Skrevet

Vet ikke om det er dumt eller greit at jeg tar to temaer i et innlegg men prøver nå meg jeg da.

Itunes:

Veldig ofte i det siste når jeg har brukt itunes har jeg plutselig en delt mappe som heter siwerns delte musikk eller noe sånt. Og jeg får hverken koblet den fra eller slettet musikken som ligger der. Jeg veit med 100 % sikkerhet at jeg IKKE har noen delt mappe med ei som heter Siw da jeg ikke kjenner noen ved dette navnet og jeg bor alene og ingen andre har tilgang på min pc.

Er dette neo virus greier, hacker greier eller hva er det, kan denne personen overvåke min data bruk?

Politiradio.

Jeg har nettopp kjøpt meg politiradio for å lytte til politi, ambulanse og brann i Oslo, men jeg får error hver gang jeg plotter inn frekvenser jeg har fått. Vet at de er riktige ettersom jeg har funnet disse frekvensene på forskjellige nettsider og fikk også en frekvens liste i butikken jeg kjøpte politiradioen.

Jeg bor i en nabo kommune av Oslo og i en mur blokk byggning. Kan dette være grunnen til at jeg ikke får inn noen kanaler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...