la_luz Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg skal kjøpe juletrefot i år. Er det noen som har tips på en god en ?
Meaty Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Vi i Europris selger en hel masse av disse hvert år, du kan faktisk sette treet fast med bare en hånd og det er kjempelett å ta det ut igjen. Treet står veldig støtt. Men disse har ikke kommet inn i butikkene enda, det er litt for tidlig...
kamela Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Vi i Europris selger en hel masse av disse hvert år, du kan faktisk sette treet fast med bare en hånd og det er kjempelett å ta det ut igjen. Treet står veldig støtt. Men disse har ikke kommet inn i butikkene enda, det er litt for tidlig... Vi har sånn - den er veldig grei å ha med å gjøre!
Brunhilde Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Men de er jo fryktelig stygge? Jeg har denne fra TripTrap. For meg er det viktig at ikke bare treet, men også foten, tar seg godt ut.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Også syntes jeg de var dyre jeg da.. 400 kr for en slik stygg ting hihi.. Kjøpte meg en helt normal metalfot fra bauhaus jeg.. Kosta meg 180 kr og den er omtrent lik som den vi har hjemme.
Meaty Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Pfff....fælt så kresne dere er da! Men jeg er enig i at den ikke er særlig pen. Men TS spurte jo etter en god juletrefot, og den er jo god. Dessuten så er det jo bare å bruke en sånn "kappe" som man legger rundt stammen, da synes jo ikke foten. De vi selger ser også litt annerledes ut enn den på bildet. (Det var dagens reklame.)
Aurela Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Vi i Europris selger en hel masse av disse hvert år, du kan faktisk sette treet fast med bare en hånd og det er kjempelett å ta det ut igjen. Treet står veldig støtt. Men disse har ikke kommet inn i butikkene enda, det er litt for tidlig... Vi har også en sånn, lettere en det forrige vi hadde, men det at man kan sette ned men bare en hånd og at det er så lett og ta ut igjen syntes jeg ikke.. Vi knoter nok mer enn nødvendig med den foten (vi har ikke fårr inn teknikken helt) men tror ikke vi kommer til å klare å gjøre det med bare en hånd etter litt trening heller
Meaty Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Vi har også en sånn, lettere en det forrige vi hadde, men det at man kan sette ned men bare en hånd og at det er så lett og ta ut igjen syntes jeg ikke.. Vi knoter nok mer enn nødvendig med den foten (vi har ikke fårr inn teknikken helt) men tror ikke vi kommer til å klare å gjøre det med bare en hånd etter litt trening heller Hmm...jeg klarte det med en hånd, skulle vise en kunde hvordan den virket. Men det var et kunstig tre jeg brukte da, vet ikke om det kan ha noe å si? Men det er jo bare å vri når man skal ha treet ut av foten igjen, da spretter liksom de hakene opp igjen.
Aurela Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Hmm...jeg klarte det med en hånd, skulle vise en kunde hvordan den virket. Men det var et kunstig tre jeg brukte da, vet ikke om det kan ha noe å si? Men det er jo bare å vri når man skal ha treet ut av foten igjen, da spretter liksom de hakene opp igjen. Vi var nok ikke så flinke vi da.. Men, det var litt vansklig å få treet til å stå rett.. Men, den er lettere enn den gamle vi hadde
estrella Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Vi har også en sånn, lettere en det forrige vi hadde, men det at man kan sette ned men bare en hånd og at det er så lett og ta ut igjen syntes jeg ikke.. Vi knoter nok mer enn nødvendig med den foten (vi har ikke fårr inn teknikken helt) men tror ikke vi kommer til å klare å gjøre det med bare en hånd etter litt trening heller Da skulle du se oss hvert år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå