Gjest Marillia Skrevet 30. august 2008 #121 Skrevet 30. august 2008 (endret) Arkana, Frysepulver, Bodillen, Mysan, Mim, Silmarill, Toro, Evelina/Tex, Bønna, Ninakanin, Helen Parr, Blondie 65, Yme, Far til 2, Storesky, Lillesky, Lillebøll, Milkyway, Tweek, Kosemose, Bellatrix, Trøffelhelten, Alice Ayres, Anna, Brunhilde, Pulverheksa, Glamourgirl- og så er det sikkert mange jeg har glemt, og mange av de nye som jeg ikke helt husker navnene på i farta. Endret 30. august 2008 av Marillia
mysan Skrevet 30. august 2008 #122 Skrevet 30. august 2008 Mysan er sånn jeg skulle ønske mamma er, så jeg stalker henne i ny og ne også. Jeg tror hun er en oppriktig hjertevarmt person, som fortjener dagens rose hver dag. Du har noen heldige barn. Enig i denne. Mysan virker på veldig vis :-p Så søte dere er... nå blir glad og ganske flau.. men mest glad Dere kan godt få være KG-barna mine, jeg har et par fra før Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Jeg har blitt kjendis!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrra huuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra huuuuuuuuuuuuuuuuuurra! *løper ekstatisk rundt og snubler i egne ben og alt* Du har alltid vært kjendis du da, Glammy =) DU er jo kjendis da, og har alltid vært det. Jeg synes glamourgirl er en selvskreven KG-kjendis. Men selv tror jeg jeg skifter nick snart. Har også vært her i minst fem år med samme nicket, og det er for fanden meg ingen som nevner meg i slike oppramsinger noen gang. Jeg får skifte nick eller starte en tråd for oss som føler oss oversett og glemt :D Jaja... kjendislivet er sikkert oppskrytt. Jeg husker både nick og avatar på deg, anna - men kanskje du er for snill og beskjeden siden man ikke kommer på deg sånn rent spontant? Du får skaffe deg en sånn... skralle.. og begynne å skralle før du snakker, så du blir hørt Suzy er kjendis og har alltid vært det. Glemte henne i farta. Og Marilla ble vel kjendis ganske fort, med den muntre avataren sin Kjendisen over alle kjendiser må være Milla/Minnie Emmerdale
Cata Skrevet 30. august 2008 #123 Skrevet 30. august 2008 Men selv tror jeg jeg skifter nick snart. Har også vært her i minst fem år med samme nicket, og det er for fanden meg ingen som nevner meg i slike oppramsinger noen gang. Jeg får skifte nick eller starte en tråd for oss som føler oss oversett og glemt :D Selv om du (og alle andre ) ikke vet hvem jeg er så kan jeg vel få være med i den tråden ? KG kjendiser? Det må vel være Arkana, Frysepulver, Ninakanin, mysan, Hege, Aline, Bønna, Far til 2, Waco, Evelina og Milkyway.... Ooooops, glemte Brunhilde.... ...og temmelig mange andre.
Gjest Isobutane Skrevet 30. august 2008 #124 Skrevet 30. august 2008 Du fortjener fullt ut å stå på listen over KG -kjendiser, Cata. Du har vært her lenge, og ja, jeg husker deg.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #125 Skrevet 30. august 2008 Kjendiser: - Ciara - Aftenvandrer - Kaffegjesten - Waco - W. Wallace De andre er mest bakgrunnsstøy.
:-) anna Skrevet 30. august 2008 #127 Skrevet 30. august 2008 Nå er jeg nevnt, så da er jo jeg fornøyd :-D Selvmå jeg jo si at den store KG-kjendisen er Milla, og jeg synes jo Tex kvalifiserer, ettersom hun trolig har KG-rekord i dagbok. Også Hege da. Du har betydd mye for meg Hege, det har vært en veldig lærerik prosess du har vært gjennom, ikke bare for deg, men for oss andre også. Så takk for at du har delt livsreisen din med oss. Vi er mange som leser, og lærer og skjønner. De tre er vel de eneste jeg vil nevne med navn. Mest fordi jeg har så forskjellige grunner til å huske folk. Jeg husker veldig mange av dere som har vært her lenge, og som jeg synes skriver utrolig fornuftige innlegg. De fleste av dere er nevnt fra før i tråden her. Noen har jeg møtt på treff. Andre føler jeg noen ganger at jeg "forfølger" gjennom tråder som engasjerer meg. Noen morer meg bestandig, mens andre provoserer meg bestandig. Men nå for tiden synes jeg godt at vi "gamlisene"kan skrive en del mere. Jeg synes det er så mange tullete innlegg rundt om. Folk som ikke skjønner at man ikke kan være frekk og hårsår på et slikt forum. Folk som rett og slett skriver "dårlige svar" til andre. For å være ærlig har jeg hatt kjenperespekt for KG-damene. Her har vært så mange som har hatt så mye kunnskap om så mye. Alt fra planter til interiør til mat til brasiliansk voksing. Jeg har helt seriøst lært ufattelig mye av KG. Men nå synes jeg nivået er mye lavere enn det har vært. Og jeg savner gamle KG Så KG-kjendiser og KG-pensjonister. Kan vi ikke ta KG tilbake?!!
Eve Luna Skrevet 30. august 2008 #128 Skrevet 30. august 2008 Jeg leser en del dagbøker. Så for meg er angelou og Flying som er kjendiser. Det samme gjelder imli. Jeg er ofte enig i det hun skriver.
Gjest Isobutane Skrevet 30. august 2008 #129 Skrevet 30. august 2008 Og jeg savner gamle KG Det er du ikke alene om!
Gjest Eithne Skrevet 30. august 2008 #130 Skrevet 30. august 2008 Hmm de jeg husker fra min første tid her er: Sølvpila Hege Milla ( mest fordi hun laget så utrolig mange festlige og provoserende tråder) Nå er jeg innom bare av og til da. Har liksom ikke like mye tid til å henge på nett lenger :D
Cata Skrevet 30. august 2008 #131 Skrevet 30. august 2008 Du fortjener fullt ut å stå på listen over KG -kjendiser, Cata. Du har vært her lenge, og ja, jeg husker deg. Takk o takk . Nå er jeg nevnt, så da er jo jeg fornøyd :-D Jeg også (det hjelper å fiske ) Er for øvrig enig med :-) Anna i at antall tull og tøysinnlegg ser ut til å ha grodd over alle støvleskaft det siste året, eller kanskje to år. Og bare så det er nevnt har jeg ingenting i mot tull og tøys, men liker at det er et skille mellom tøysetråder og mer alvorlige tråder. *"gamlinger" i alle underfora - foren eder - og skriv *
Gjest Riktig gammel bruker Skrevet 30. august 2008 #132 Skrevet 30. august 2008 *"gamlinger" i alle underfora - foren eder I ETT UNDERFORUM- og skriv KUN DER * Lettere redigert. Seriøst. Ingenting er så ødeleggende for et forum som når "gamle" hakker på "unge". For, nei, forumet var ikke bedre før. Det er bare at man har lært så mye at det er mye mindre nytt å lære enn det var før. Mange "gamle" tror at "unge" ikke har de samme åpenbaringer når de oppdager KG som de selv hadde. Helt feil. Men til saken. Kjendiser er stort sett døgnfluer, særlig i et dynamisk samfunn. Noe som er positivt. I statiske samfunn er de gamle alltid eldst, uansett hvor senile de er. Det som er flott med denne tråden er å se at kjendiser kommer i alle KG-"aldersklasser". Det er først og fremst de som er aktive som blir nevnt. Mens de andre blir glemt. Og det er bra, selv om de kan synes det er trist. La oss heller glede oss over at de unge gleder seg.
Cata Skrevet 30. august 2008 #133 Skrevet 30. august 2008 (endret) Lettere redigert. Seriøst. Ingenting er så ødeleggende for et forum som når "gamle" hakker på "unge". For, nei, forumet var ikke bedre før. Det er bare at man har lært så mye at det er mye mindre nytt å lære enn det var før. Mange "gamle" tror at "unge" ikke har de samme åpenbaringer når de oppdager KG som de selv hadde. Helt feil. Fy skamme deg , tenk å quote en redigert utgave av mitt innlegg. Da er det ikke mitt utsagn du siterer lenger. Dessuten var det nå ikke meningen å hakke på de unge i det hele tatt, kun et ønske om at gamle brukere også skal fiske fram tastaturet igjen. Selv om mange emner går igjen når man har vært her en tid, så dukker det da opp nye også. Endret 30. august 2008 av Cata
Gjest Bond Skrevet 30. august 2008 #134 Skrevet 30. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
mysan Skrevet 31. august 2008 #135 Skrevet 31. august 2008 Jeg også savner aktivitet fra noen av de gamle, som Donnie Darko og Hu i Svingen (hva er det dere holder på med for tida? Har dere fått barn eller noe annet som krever tid og innsats?) Jeg savner Trøffel, men han kommer vel neppe tilbake hit. Jeg hadde saftige "krangler" med både ham og TomKrus. Gamle Alex var en kjendis jeg ikke har sett på lenge, hvor ble hun av?
Gjest *Mim* Skrevet 31. august 2008 #136 Skrevet 31. august 2008 For, nei, forumet var ikke bedre før. Det er bare at man har lært så mye at det er mye mindre nytt å lære enn det var før. Mange "gamle" tror at "unge" ikke har de samme åpenbaringer når de oppdager KG som de selv hadde. Helt feil. Godt sagt. Er man på KG over lenger tid, vil bruken endre seg. Det betyr ikke at KG er dårligere eller kjedeligere. Heller ikke enig i at Milla var så underholdende. Syk og trist, spør du meg. Og siden du har ignorert meg slipper du vel å lese dette. Siden dette er mange og gamle tråder, er det mulig jeg har svart i tråden før. Tør ikke nevne noen heller, for jeg glemmer alltid noen. Synes alle på KG er kjendiser, jeg. Takk til alle som har nevnt meg.
Gjest Riktig gammel bruker Skrevet 31. august 2008 #137 Skrevet 31. august 2008 Fy skamme deg , tenk å quote en redigert utgave av mitt innlegg. Da er det ikke mitt utsagn du siterer lenger. *skammer seg veldig* kun et ønske om at gamle brukere også skal fiske fram tastaturet igjen. Helt enig. Dessuten er det hyggelig når gamle kjendiser stikker hodene sine frem fra dagbøker.
Gjest Gjest_Eve_* Skrevet 1. september 2008 #138 Skrevet 1. september 2008 Absinthia har merkelig nok ikke blitt nevnt i denne tråden, såvidt jeg kan se. Hun og Glamourgirl er de jeg liker best her. De virker kloke, varme, tolerante og morsomme, og jeg er enig i omtrent alt de skriver.
Gjest Isobutane Skrevet 1. september 2008 #140 Skrevet 1. september 2008 Tusenfryd, Litago, Væren, Skravla, Marianne, Aline, Vimse og @lfa må vel også nevnes blandt KG-kjendisene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå