Gjest Lura Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Inspirert av en annen tråd her, så lurer jeg på hvem du mener at er KG-kjendiser?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Don Giovanni, W. Wallace, Wadjet og Tentacle.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Brunhilde, Bønna, Kjetil, Eugenie Onie, Tom Krus, Frysepulver og Mann 42.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Kjetil og Bønna Enig, Bønna forever! Han er her altfor lite.
Gjest Advena Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Yme, Pax, Mysan, Milky, Tweek, Bønna, Bellatrix og Annie. Mange fler som jeg ikke kommer på også. Og Gjest!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 (endret) Frysepulver, Mysan, Bellatrix, Pax, Silmarill, Hu i svingen, Bønna, Mim, Vimselott, Milkyway, Arkana, Blondie65,Koosemose, Helene Parr, Toro og mange flere og spesielt gjest Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 4. november 2007 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Inspirert av en annen tråd her, så lurer jeg på hvem du mener at er KG-kjendiser? KG kjendiser er dem som har vært her lenge og som svarer bra uten å tenke på å være enige med andre KG kjendiser.
Gjest Silmarill Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Hva er en KG kjendis? Det må være en bruker som har vært her lenge det da eller? En bruker som folk legger merke til at har vært her lenge, som svarer i de fleste tråder som er av almenn interesse+at kan være morsom De "gamle" jeg kjenner igjen fra den dagen/året jeg registrerte meg første gangen og som fortsatt er her er (noen under nytt navn nå, men det får så være): Frysepulver,Tex, Mysan, Mim, Bønna, Piper, Bellatrix, Brunhilde, Kosemose, Hu i Svingen, Pax, Yvonne, Milkyway, Ugla, Toro med flere.... Syns det blir feil å skrive "kjendiser på KG" egentlig - blir bedre å kalle dem for veteraner ....uansett, det er mange som utmerker seg her inne som ikke har vært registrert i "100" år og som har blitt lagt merke til, det mener jeg ihvertfall og vet om mange brukere som jeg ikke har nevnt over her
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Frysepulver, Mysan, Bellatrix, Pax, Silmarill, Hu i svingen, Bønna, Mim, Vimselott, Milkyway, Arkana, Blondie65,Koosemose, Helene Parr, Toro og mange flere og spesielt gjest Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Hva i all verden kan det ha stått her, som ble fjernet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå