Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man at man er forelska? Hvordan visste dere at dere var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

når jeg er forelska så kiler det i magen når jeg ser denne personen, blir gjerne også litt stressa & små svett...

Tenker nesten bare på den personen og dagdrømmer en del om han. Da skjønner jeg at jeg har kommet i forelskelsens klør...

tror det jeg føler også kan være ganske generelt for en forelskelse

Endret av knudz3n
Gjest forelska nå
Skrevet

Jeg smiler når jeg tenker på han, vil ha han hos meg hele tiden og blir kjempeglad for en melding eller tlf. Savner han masse når han er andre steder.

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Jeg er forelska nå.. Var litt i tvil for ei uke sida, men jeg merker det på kroppen. Litt merkelig følelse egentlig. Det kribler i kroppen, og det kjennes ut som om kroppen min lengter etter kroppen hans. Litt abstinenster liksom.. Også tenker jeg selvfølgelig på han hele tiden, klarer ikke spise, smiler uten noen åpenlys grunn (bortsett fra forelskelsen da...men den kan jo ikke andre se. ). Det blir mye meldinger til han a la "Hei, jeg ville bare si hei!"

Og i tillegg så tillater jeg meg selv å tegne hjerter over hele kalenderen min....

Skrevet
Hvordan vet man at man er forelska? Hvordan visste dere at dere var det?

Huff, nei dette er noe jeg helst ikke vil vedkjenne meg...når jeg ikke klarer å oppføre meg normalt og er livredd for å dumme meg ut....og så bløthjertet jeg blir da..men av og til må man jo være profesjonell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...