Gå til innhold

Noen som har erfaring med refinansiering av smålån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i tilfelle hvor fikk du hjelp? Jeg har 6 forskjellige smålån, som tilsammen blir myyyye.. :tristbla: Det er fullstendig min feil, det er jeg klar over, så det er ingen unnskyldning!

Jeg har ikke fått inkasso til nå, betaler heller alt og lever på ris og soyasaus til neste lønning. Har vært hos økonomisk rådgiver, han rådet meg til og gå i banken for og få refinasiering. Gruer meg bare noe så innmari! :overrasket: Vet ikke hvordan jeg skal forklare dumskapen min, er sjokka over hvordan jeg har greid det selv :blaaveis: Håper iallefall det er noen som har gode erfaringer :) Det positivet i det er at jeg har lært meg en lekse og vil aldri ta lån/mastercard igjen når alt er over!!! Da skal jeg heller samle flasker hvis det er noe jeg absolutt vil ha!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest nå...
Skrevet

Er i nøyaktig samme situasjon som deg...Har mange "smålån" som ikke er smålån i det hele tatt når man summerer sammen,og betaler meg til fant hver mnd.Har kontaktet alle banker som er,og de sier at for å få hjelp,må jeg først eie noe(leilighet osv).Så med andre ord,finnes det ikke hjelp for meg som leier bosted og ellers ikke eier noe.Men håper du er bedre stillt.Lykke til!!!

Gjest rikkerikke
Skrevet

Det hørtes rart ut at du ikke fikk lån i bank... de fleste reklamerer jo med forbrukslån for tiden. vanligvis er det vel greiest å gå til banken man har lønnskonto i, og kanskje avtale fast overføring til lånet på lønningsdagen, kanskje de er mer positive da. I verste fall finnes det vel lånefirmaer som er villige til å refinasiere flere smålån, men renten er jo høyere da...

Skrevet
Er i nøyaktig samme situasjon som deg...Har mange "smålån" som ikke er smålån i det hele tatt når man summerer sammen,og betaler meg til fant hver mnd.Har kontaktet alle banker som er,og de sier at for å få hjelp,må jeg først eie noe(leilighet osv).Så med andre ord,finnes det ikke hjelp for meg som leier bosted og ellers ikke eier noe.Men håper du er bedre stillt.Lykke til!!!

Eier ikke leilighet jeg heller, og har heller ikke noen som kan være event. kausjonist. Skal i banken på mandag, får håpe det beste og frykte det verste hehe :skratte:

Lykke til du også!:)

Skrevet

Hvordan gikk det med deg på mandag,Skytte81? :)

Skrevet
Hvordan gikk det med deg på mandag,Skytte81? :)

Hei!

Måtte jobbe på mandag, så tar det imorgen....Gruuuuer meg! :gråte: Men får legge meg flat, det er jo bare jeg som har stelt det ille til for meg selv hehe.. Skal spør i samme slengen om de har "avrusnings"kurs på mastercard/lån-avhengige hehe :) ta meg et økonomisk kurs jeg gitt! :sur:

Skrevet

Hmm tror nok ikke jeg ville spurt om avrusningskurs nei. Noe av poenget er at du skal gi et godt inntrykk. Du må forsøke å overbevise om at dette ikke kommer til å skje igjen, ellers så gidder de ikke å hjelpe deg. Altså du er allerede avruset. :)

Skrevet
Hmm tror nok ikke jeg ville spurt om avrusningskurs nei. Noe av poenget er at du skal gi et godt inntrykk. Du må forsøke å overbevise om at dette ikke kommer til å skje igjen, ellers så gidder de ikke å hjelpe deg. Altså du er allerede avruset. :)

Så sant, så sant hehe :sjenert: Var ment litt ironisk :) Men, jeg gikk i alle bankene, og ingen kunne hjelpe meg...måtte ha sikkerhet enten i bolig eller kausjonist...Måtte bite i det sure eplet og spør min far som jeg nesten ikke kjenner, men han sa faktisk ja :) Føler meg dum så bare tok kontakt med ham pga noe sånt, men.. Skal i banken imorgen og høre om jeg får lån da.... :murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...