Gå til innhold

Veldig dårlige komplimenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje hun ble lei av å bite seg i tunga hver gang du ga henne komplimenter...for å ikke bryte ut i krampelatter ;)

"kroppen din er som et kunstverk" er sengevarianten av lysfontene-komplimenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Kroppen din er som et kunstverk" er egentlig et fullstendig intetsigende kompliment. Hyggelig å høre, men det betyr ikke så mye... Vet du forresten hva en "feathery stroker" er?

Skrevet
"Kroppen din er som et kunstverk" er egentlig et fullstendig intetsigende kompliment. Hyggelig å høre, men det betyr ikke så mye... Vet du forresten hva en "feathery stroker" er?

Ligger ikke på wiki, har du en god link.. ?

Skrevet (endret)

"A Feathery Stroker is a man who will spend hours gently caressing his woman, before looking deep into her eyes and asking her tenderly if she wants to have sex."

Betraktninger rundt emnet kan for eksempel leses her: Feathery stroker

Endret av SuperNova
Skrevet
Betraktninger rundt emnet kan for eksempel leses her: Feathery stroker

Ok, jeg leste litt på det der emnet.. men hu der kristiane kan ikke være god i huet, sånn ellers:

"Videre bør menn ikke tygge tyggegummi (i hvert fall ikke så det merkes). Det samme gjelder eplespising. Jeg er selvsagt ikke så nazi at jeg mener menn ikke kan spise epler. Men det bør ikke gjøres på en høylytt måte."

..man skal helst ikke spise epler, nei. Må man, så skal det helst skjules litt.. ?

At damer ikke er til å forstå seg på, skjønner jeg etter å ha lest litt på den sida.

Tiden der damene ikke kunne si nei til en dans, bør gjeninnføres.. ikveld ! (Natt)

Skrevet

Kunstverk kan jo også være fæle så ja som du sier er det virkelig et intetsigende kompliment.

Skal en mann komplimentere kroppen min skal det helst være under en røff sex hvor han fortellre hvor sexy jeg er. Eller i det han omfavner meg før sex og velter meg ned på senga, mens han sier at han må ha meg NÅ fordi han ikke kan få nok av meg. Sexen må på ingen måte være veldig røff og alt det der, men den må IKKE være del av en sekvens hvor han guddommeliggjør meg, jeg lever ikke på 20-tallet hvor jeg må bli fortalt at jeg er en guddommelig engel, eller ei vakker prinsesse for at han skal få sex med meg.

Lange blikk med endeløse komplimenter om hvor nydelige og fantastiske brystene og kurvene mine er leder nok heller til at jeg gjesper enn at jeg tenner.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Så lærdommen er ikke gi komplimenter i det hele tatt, for du vet aldri hvordan de blir motatt.

Kvinner gir jo generelt aldri komplimenter (med mindre de er i et forhold), så da er det vel like greit.

Skrevet
Så lærdommen er ikke gi komplimenter i det hele tatt, for du vet aldri hvordan de blir motatt.

Kvinner gir jo generelt aldri komplimenter (med mindre de er i et forhold), så da er det vel like greit.

Trikset er vel snarere å lære å gi komplimenter som ikke fremstiller deg selv som en kjøtteter.

Skrevet
Skal en mann komplimentere kroppen min skal det helst være under en røff sex hvor han fortellre hvor sexy jeg er. Eller i det han omfavner meg før sex og velter meg ned på senga, mens han sier at han må ha meg NÅ fordi han ikke kan få nok av meg. Sexen må på ingen måte være veldig røff og alt det der, men den må IKKE være del av en sekvens hvor han guddommeliggjør meg, jeg lever ikke på 20-tallet hvor jeg må bli fortalt at jeg er en guddommelig engel, eller ei vakker prinsesse for at han skal få sex med meg.

Lange blikk med endeløse komplimenter om hvor nydelige og fantastiske brystene og kurvene mine er leder nok heller til at jeg gjesper enn at jeg tenner.

Deg om det.

Mange kvinner foretrekker det slik som i filmen "Kate og Leopold" der mannen faktisk er fra det forrige århundre. :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...