Gå til innhold

Veldig dårlige komplimenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fortalte senge-venninnen min bl.a. at "kroppen hennes er som et kunstverk" og "at hun er et syn for guder". Alt det er sant. En helt perfekt kropp. Aldri sett noe lignende.

Noen relevante spørsmål i denne sammenhengen:

1) Etter det har hun mistet interessen. Må ha vært et totalt feilskjær å si noe slikt, selv om det er sant. Er det en dårlig ide å gi slike komplimenter ? Må tydeligvis ha vært tilfelle i denne settingen.

2) Er det moralsk forkastelig å virkelig elske store perfekte pupper selv om det er sililkon ? Har aldri sett noe så fullkomment før. DD-pupper som ser ut som de er helt nye og sitter på en kropp som en tenåring selv om hun er 27 år. For godt til å være sant.

3) Har jeg blitt lykkelig av å ligge med en kropp som er identisk lik anatomisk perfeksjon ? Lykkelig mens det pågikk, totalt vrak nå som det gikk i vasken. Det gode spørsmålet er nok om det er bedre å ikke ha elsket og ha unngått å bli vraket eller å ha elsket med den perdekte jenta og deretter blitt helt ødelagt nå som hun har gått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antakeligvis har jenta tatt til vettet. Du er altfor besatt av "den perfekte kropp" hvilket forresten ikke finnes, og du måler din lykke ut fra hvor deilig kropp jenta di har... Du er opptatt av helt feil ting. Og de komplimentene du ga er totale klisjeer, ja, det er patetisk. Er hun såå deilig, vet hun det garantert selv. Gi henne heller noe for intellektet hennes, hvilket du ikke høres ut til å bry deg noe om...

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg fortalte senge-venninnen min bl.a. at "kroppen hennes er som et kunstverk" og "at hun er et syn for guder". Alt det er sant. En helt perfekt kropp. Aldri sett noe lignende.

Her gir du henne kun komplimenter for kroppen og ikke for hennes personlighet.

Noen relevante spørsmål i denne sammenhengen:

1) Etter det har hun mistet interessen. Må ha vært et totalt feilskjær å si noe slikt, selv om det er sant. Er det en dårlig ide å gi slike komplimenter ? Må tydeligvis ha vært tilfelle i denne settingen.

Dårlig ide og kun fokusere på kroppen og ikke det hun har i huet.

2) Er det moralsk forkastelig å virkelig elske store perfekte pupper selv om det er sililkon ? Har aldri sett noe så fullkomment før. DD-pupper som ser ut som de er helt nye og sitter på en kropp som en tenåring selv om hun er 27 år. For godt til å være sant.

Ja det er jo for godt til å være sant, for de er jo ikke EKTE. Så da er det jo for godt til å være ekte..Dette vet hun utmerket godt selv!

3) Har jeg blitt lykkelig av å ligge med en kropp som er identisk lik anatomisk perfeksjon ? Lykkelig mens det pågikk, totalt vrak nå som det gikk i vasken. Det gode spørsmålet er nok om det er bedre å ikke ha elsket og ha unngått å bli vraket eller å ha elsket med den perdekte jenta og deretter blitt helt ødelagt nå som hun har gått.

Er det rart menn blir vraket om de tenker slik som deg!

Skrevet

Jepp, du viste deg å være som alle andre menn. Kun opptatt av de perfekte DD-puppene og den proposjonerte kroppen hennes. Meget dårlig idè!

Neste gang later du som om du ikke engang legger merke til at hun er lekrere enn de fleste supermodeller.

Skrevet

En god regel: Ikke vær raus med komplimenter til damer.

De vil som regel tolke de slik at du ender opp i en verre situasjon enn det du var før du ga komplimentet.

Gjest StockDama
Skrevet

Du er en cheesy mann...

Så lenge du trives med det er det jo greit nok, men det kan fort bli for mye ost.

Skrevet

De vil som regel tolke de slik at du ender opp i en verre situasjon enn det du var før du ga komplimentet.

Det er nå forskjellig.

Dama sier hun trenger og høre det av og til,har og hatt en som mente noe annet.

Hun kunne godt tolke det dit hun ville :fnise:

Skrevet

Det er jo hyggelig å høre at partneren liker og er fornøyd med hvordan man ser ut. Men om det er det eneste han er fornøyd med holder det ikke. Utseende er bare skallet , jeg som person er langt mer enn bare hvordan puppene mine ser ut eller hvordan kroppen min er formet. Og det som er på innsiden er langt viktigere i et forhold enn hva som er på utsiden.

Skrevet

Joda, hyggelig med komplimenter, men hvis noen hadde kommet med slike pompøse floskler til meg, så tror jeg også at jeg hadde skygget unna...

Skrevet

:skratte:

Hvis noen hadde sagt det til meg, hadde jeg fått meg en god latter.

Når jeg har fått pompøse komplimenter a la slike, har jeg gjort det. Herrejesus. Jeg har ingenting i mot komplimenter, tvert i mot, men vil ikke føle at det er pur løgn heller. Ro ned. :) Men fortsett gjerne å gi komplimenter!

Skrevet

Pene jenter er lei av å høre hvor deilige de er, og vil ha vil heller høre hvor smarte de er.

Stygge jenter er lei av å høre hvor smarte de er, og vil heller ha komplimenter om hvor deilige de er.

Det er da ikke så vanskelig å forstå.

Denne damen TS referer til, følte nok at for han var hun en deilig kropp, og ingenting annet, mens hun ønsket annerkjennelse på andre måter enn kun kropp.

Skrevet

Komplimenter er bra, tendenser til å forgude pakket inn i pompøse komplimenter er ikke så bra.

Den over meg sier noe ja, deiliege jenter vil ha komplimenter for mer enn bare kropp, inteligente jenter vil ha komplimenter for mer enn bare hjernen.

Du spør også om du ble lykkelge over å ligge med en KROPP som er så godt som perfekt. Altså ser du jo bare på henne som en vakker kropp. Hadde jeg plukket opp denne holdningen hos en mann hadde også jeg tuslet på dør. Tenk å omtale henne som en kropp :nei:

Skrevet

Himmel, her var det mye 'politisk korrekte' meninger.

For det første var dette vel en 'sengevenninne' som han sa, og da er det kanskje i utgangspunktet ikke dyp kjærlighet til intellektet hennes som noen av dem var ute etter?

For det andre; Selv om han kom med pompøse komplimenter til kroppen hennes, betyr vel ikke det at han ser henne som kun en kropp? Hvis noen hadde gitt meg komplimeter som TS nevner (noe jeg anser som usannsynlig), kan man vel bare ta det som det det er: Et kompliment til ens flotte kropp. Må man legge på en innskutt bisetning om at 'dessuten elsker jeg at du er så smart' når man gir et ærlig kompliment som går på utseende?

Skrevet
Himmel, her var det mye 'politisk korrekte' meninger.

For det første var dette vel en 'sengevenninne' som han sa, og da er det kanskje i utgangspunktet ikke dyp kjærlighet til intellektet hennes som noen av dem var ute etter?

For det andre; Selv om han kom med pompøse komplimenter til kroppen hennes, betyr vel ikke det at han ser henne som kun en kropp? Hvis noen hadde gitt meg komplimeter som TS nevner (noe jeg anser som usannsynlig), kan man vel bare ta det som det det er: Et kompliment til ens flotte kropp. Må man legge på en innskutt bisetning om at 'dessuten elsker jeg at du er så smart' når man gir et ærlig kompliment som går på utseende?

Det faktum at du anser slike komplimenter som usannsynlige betyr at du ikke får slike komplimenter hver eneste dag. La oss late som om vi er i et bryllup, siden det der også mest sannsynlig er en del mennesker du ikke kjenner. Der er det mest sannsynlig MASSE tørrprat. Når den 17. grandtanten til nevøen til onkelen din spør deg som nummer 127 for kvelden hva du jobber med/studerer - svarer du med samme entusiasme som du gjorde da det første spurte deg? Tenk deg så to uker på rad med bryllup med forskjellig mennesker og samme spørsmål. Har du bare lyst til å rømme? Mest sannsynlig. Jeg gjetter hun følte seg på akkurat samme måten i det han satte igang med samme regla som alle de 100000 andre mennene som har truffet henne de siste 5 årene. For meg handler det ikke om å være politisk korrekt, heller om å være annerledes på en positiv måte.

Jeg mener, det er nok av perfekte kropper der ute, hvorfor ikke finne noe annet ved en dame man verdsetter i tillegg til denne kroppen?

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du tror det er komplimentene som drev henne vekk fra deg? Dere var som du sier bare sengevenner, og folk mister lett interessen når det ikke ligger noe dypere under. Enten har hun blitt lei av dine "tjenester", eller så har hun funnet seg noen andre. Hvorfor overtolke på den måten du gjør? Det er en kvinnes jobb å bedrive setningsanalyse. ;)

Skrevet
Det faktum at du anser slike komplimenter som usannsynlige betyr at du ikke får slike komplimenter hver eneste dag. La oss late som om vi er i et bryllup, siden det der også mest sannsynlig er en del mennesker du ikke kjenner. Der er det mest sannsynlig MASSE tørrprat. Når den 17. grandtanten til nevøen til onkelen din spør deg som nummer 127 for kvelden hva du jobber med/studerer - svarer du med samme entusiasme som du gjorde da det første spurte deg? Tenk deg så to uker på rad med bryllup med forskjellig mennesker og samme spørsmål. Har du bare lyst til å rømme? Mest sannsynlig. Jeg gjetter hun følte seg på akkurat samme måten i det han satte igang med samme regla som alle de 100000 andre mennene som har truffet henne de siste 5 årene. For meg handler det ikke om å være politisk korrekt, heller om å være annerledes på en positiv måte.

Jeg mener, det er nok av perfekte kropper der ute, hvorfor ikke finne noe annet ved en dame man verdsetter i tillegg til denne kroppen?

Jeg får komplimenter så det holder, men har aldri fått høre at jeg har kropp som en gudinne eller hva det nå var som ble sagt. Det var det jeg henviste til.

Forøvrig synes jeg ditt eksempel var skikkelig dårlig!

Å gi noen et slik kompliment som trådstarter ga er vel ikke noe man får heeeele tiden, uansett hvor flott man ser ut. Og det er jo gjerne slik at man får komplimenter om det samme når man først får komplimenter. At noen skal dumpe en mann fordi han forteller henne at han digger kroppen hennes blir bare for teit i min verden. Men det er tydeligvis ikke det, ihhv mange av svarene her inne.

Skrevet
Jeg får komplimenter så det holder, men har aldri fått høre at jeg har kropp som en gudinne eller hva det nå var som ble sagt. Det var det jeg henviste til.

Forøvrig synes jeg ditt eksempel var skikkelig dårlig!

Å gi noen et slik kompliment som trådstarter ga er vel ikke noe man får heeeele tiden, uansett hvor flott man ser ut. Og det er jo gjerne slik at man får komplimenter om det samme når man først får komplimenter. At noen skal dumpe en mann fordi han forteller henne at han digger kroppen hennes blir bare for teit i min verden. Men det er tydeligvis ikke det, ihhv mange av svarene her inne.

Ingen grunn til å begynne å kvalifisere seg, jeg prøvde bare å illustrere poenget mitt med et bizzart eksempel. At det er dårlig er det ingen tvil om, men scenarioet er nok til å gi meg frysninger.

Dette er som når den "snille" mannen, for 14050403032. gang blir avvist fordi de "bare er venner", men at hun synes han er "virkelig snill" og at "han vil treffe den rette, en som fortjener ham". Vil anta det er like avtennende.

Når det er sagt er jeg forøvrig enig i det som blir sagt ovenfor, det var antakeligvis ikke komplimentene i seg selv som drev henne bort, men mentaliteten bak komplimentene som viste seg i enhver handling TS utførte.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Komplimenter kan bli for mange, og for pompøse. Du gjør deg selv uinteressant hvis det er det eneste som kommer ut av munnen din. Mulig at hun følte at hun bare var en skulptur for deg, men det kan jo også hende at hun ikke var fornøyd med sengeaktiviteten

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor du tror det er komplimentene som drev henne vekk fra deg? Dere var som du sier bare sengevenner, og folk mister lett interessen når det ikke ligger noe dypere under. Enten har hun blitt lei av dine "tjenester", eller så har hun funnet seg noen andre. Hvorfor overtolke på den måten du gjør? Det er en kvinnes jobb å bedrive setningsanalyse. ;)

signerer denne. Det er sikkert helt andre grunner til at hun ikke vil mere enn det at du ga henne komplimenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...