Lassie Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg skal liksom, i word eller excel, sette inn en årskalender for 2008. Dvs måned for måned, med uketall, dato og ukedag. Som en liten tabell. Kantlinjene skal ikke vises, men det skal være understreking under ukedagene - men sammenhengende streker. Jeg vet det skal gå an - men akkurat nå får jeg bare ikke til dette... grrr.... Jeg har uketall loddrett til venstre, og ukedagene er skrevet Ma, Ti, On osv vannrett. Så kommer altså datoene inn under der. Jeg lager, men jeg får ikke til slik jeg vil. Jeg har fjernet kantlinjer, men det blir likevel ikke riktig, for ukedagene (navnene) får jeg ikke understreket sammenhengende!! Også vet jeg ganske sikkert at det går an å bare sette inn en sånn "automatisk kalender" inn i word eller excel. Er nemlig så sikker på at jeg har gjort det en gang før.. Ja, og forresten - den skal helst være kvadratisk - iallfall så godt som... Er det noen glupinger som kan hjelpe meg? På forhånd takk! *frustrert og desperat*
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 på microsoft sine nettsider kan du laste ned ferdige kalendermaler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå