Gjest dumma Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hva er det dummeste du har gjort? Snakker ikke om utroskap, stjeling og slike ting, men ting man har gjort som man har følt seg fryktelig dum og teit over i etterkant. Her er mine: Eksen gledet seg fryktelig til et teaterstykke med favorittskuespilleren sin. Vi tok et par øl før vi gikk, og jeg tålte tydeligvis ikke ølen så godt. Jeg kastet opp 30 sek inn i teaterstykket og vi måtte følgelig gå. Han var sur på meg i ukesvis og jeg har aldri følt meg så dum, selv om jeg ikke kunne så mye for at maten ville opp akkurat da En annen eks ga meg en Mp3-spiller da dette var helt nytt og fancy. Eller, jeg trodde i alle fall at jeg hadde fått den, da han sa han ville jeg skulle ha den. Tok den med meg hjem og hørte på den. Dagen etterpå var han kjempefrustrert over at han ikke fant Mp3-spilleren sin, og jeg kjempeflau over at jeg trodde jeg hadde fått den, da jeg tydeligvis ikke hadde det. Da han var på do la jeg den under dyna hans og latet som om den plutselig bare hadde dukket opp. Han gjennomskuet meg og syns jeg var kjempeteit som hadde trodd han ga meg spilleren som var verdt så mye Både mamma og lillebror tok meg i å sitte oppå kjæresten min og gjøre.. ja, dere vet.. dumme meg fryste helt og visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg ble bare sittende Ingen av oss har snakket om det siden og det er jeg glad for, da jeg føler meg som den teiteste datteren/søsteren noensinne! Blablabla.. nå er det deres tur
estrella Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Jeg gjør aldri teite ting.. Neida, gjør det ganske ofte, men kommer ikke på noen "bra" dumme ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå