Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Britney Spears - Fantasy og Very Valentino Gold på vinteren, og ønsker meg en ny for å variere litt mer.

Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da liker du kanskje litt søte, tunge dufter?

Noen tips kan være Dolce Gabbana - The One, Chanel - Chance, Christian Dior - J'adore, Issey Miake - l'eau de Issey, Giorgio Armani - Gold, Salvador Dali - Dalissime, Chanel - Coco de Mademoiselle osvosv.

Skrevet

Synes det er vanskelig å gi parfymetips da parfymer kan lukte svært forskjellig på forskjellige mennesker.

Den neste jeg skal kjøpe meg blir iallefall Versace's Crystal Noir :)

Skrevet (endret)

Hm.. litt vanskelig å anbefale noe når du gir så lite hint, men skal prøve å hjelpe.

Nå på høsten passer litt tunge og krydrete parfymer, så da anbefaler jeg With love av Hilary Duff som er en orientalsk, moderne og voksen parfyme. Men du burde lukte på den og ta med testpapiret hjem og fortsette å lukte på den, ettersom jeg har hørt (og det skjedde med meg selv) at den luktet merkelig i begynnelsen, men nå elsker jeg den :)

kjempegod parfyme når du blir vant til den!

Og siden du liker Britney Spears fantasy, syns jeg In control parfymen hennes lukter skikkelig godt! den er søt og orientalsk, varm og voksen. Har blant annet innslag av vanilje, likør og creme brulee. Den beste Britney parfymen!

Morsom profil du har, kjempesøt peppekake! :rødme:

Endret av Linda644
Skrevet

Takk Linda :) jeg synes den passet til årstiden ;)

Jeg synes det er vanskelig å beskrive parfymeønsker egentlig... Jeg liker ikkeparfyme med mye liljekonvall, men heller ikke parfymer med mye krydder. Jeg liker liksom ikke de som er veldig tunge, eller veldig friske.. Ikke så lett å forklare akkurat.

Om sommer brukte jeg Valentinos - Very Valentino Silver, og Nina Riccis - Nina, men jeg liker for eksempel ikke de andre duftene til Nina.

Lolita Lempika for eks blir for mye for meg uten at jeg klarer å sette helt ord på det. Typiske klassiske som chanel blir for kjedelige og voksne.

Hjalp det? :klø:

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Hypnose by Lancome.

Nyyyyyyyyyydelig.

Skrevet (endret)
Hypnose by Lancome.

Nyyyyyyyyyydelig.

Den liker jeg dessverre ikke. :sukk:

Endret av *Pepperkake*
Skrevet (endret)
Takk Linda :) jeg synes den passet til årstiden ;)

Jeg synes det er vanskelig å beskrive parfymeønsker egentlig... Jeg liker ikkeparfyme med mye liljekonvall, men heller ikke parfymer med mye krydder. Jeg liker liksom ikke de som er veldig tunge, eller veldig friske.. Ikke så lett å forklare akkurat.

Om sommer brukte jeg Valentinos - Very Valentino Silver, og Nina Riccis - Nina, men jeg liker for eksempel ikke de andre duftene til Nina.

Lolita Lempika for eks blir for mye for meg uten at jeg klarer å sette helt ord på det. Typiske klassiske som chanel blir for kjedelige og voksne.

Hjalp det? :klø:

Enig med det du sier med mye krydder og veldig tunge. Sånne parfymer liker ikke jeg heller, og også enig det med Chanel - de blir for voksne. (Jeg er 20 år) Men fortsatt vil jeg gjerne at du skal teste ut de jeg anbefalte, de er ikke for voksne og stinker ikke gammel dame. Håper du tester ut parfymene :) men ellers kommer det sikkert flere tips her :)

Lykke til!

Endret av Linda644
Skrevet

Jeg også tenker i retning D&G - The one. Den er søt, har litt tyngde og etter en har hatt den på seg et par timer blir den litt mykere i fremtoningen. Den er ikke en duft jeg vil kalle krydret, ei heller kjempetung.

L'eau D'Issey er friskere, med litt sødme. Ikke True star sitrusfrisk. Den er søtere enn det. Jeg synes den er herlig og bruker den mye. Kanskje du vil like Laura også?

Skrevet

DG The one tror jeg at jeg må teste!

Ellers tror ikke jeg synes så mye om de andre Saeria. True star synes jeg var grusomt, og jeg mener å huske at jeg ikke likte Laura eller L'e D'issey, men jeg skal lukte på de en gang til :)

Skrevet

true star er det mye sitrus i, ja. Jeg kler den. Kledde ikke så godt the one. Har alle de jeg har nevnt, men jeg er vel mer den "friske" typen.

Syntes også Marc Jacobs Blush intense er interessant.

Ellers er jeg blitt glad i Miss Dior Cherie, selv om den ligger utenfor mitt typiske valgområde. Den er også varm, søt og har litt tyngde og den kler meg også. :)

Skrevet
true star er det mye sitrus i, ja. Jeg kler den. Kledde ikke så godt the one. Har alle de jeg har nevnt, men jeg er vel mer den "friske" typen.

Syntes også Marc Jacobs Blush intense er interessant.

Ellers er jeg blitt glad i Miss Dior Cherie, selv om den ligger utenfor mitt typiske valgområde. Den er også varm, søt og har litt tyngde og den kler meg også. :)

Marc Jacobs har jeg ikke testet så det skal jeg gjøre. Miss dior var ikke noe for meg. Jeg lukter på den hver eneste gang jeg ser den og setter den fra meg igjen :ler:

Skrevet

:ler:

Det skal være en som heter Blush også, som skal være litt mildere enn intense, men den har jeg ikke luktet på enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...