Gjest Undrer Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Som det står i overskriften: Hva betaler dere for å lagre større ting over vinteren, som for eksempel campingvogn eller båt?
Gjest Frysepulver Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Min far leier ut lagrinsgplass til folk. Han tar fra 3000-4500.
Amalie_85 Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Jeg betalte 1500 for en bil for noen vintre tilbake, men måtte ha betalt 2500 hadde det vært en båt, fordi bilen tok mindre plass slapp jeg å betalte full pris! Dette var en sånn plastikkhall som var satt opp for vinterlagring med ståldører.
Gjest Marillia Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Jeg tror prisene varierer veldig alt ettersom hvor du bor. Venninnen min har campingvogn, og betalte i fjor kr 1000,- for vinterlagring, men bygget lå langt unna - de måtte kjøre en time ut på landet. Hun bor forøvrig i en mindre by, og betaler i år kr 2500,- for vinterlagring i et bygg rett utenfor byen.
Gjest Frysepulver Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Må legge til at min far lagrer større båter, naboens vogn fikk stå gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå