Kristian (71) Skrevet 9. april 2003 #21 Del Skrevet 9. april 2003 Trokke sånt om Usikker jeg nei Og er det tilfelle så er i hvert fall sladderet sant og ikke bare noe du dikter opp Må si du får med deg mye til tross for at du sover assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. april 2003 #22 Del Skrevet 9. april 2003 Kristian - Lea sover på ett øye om gangen hun....... :o DA er man nysgjerrig da du........ *kaster hodet bakover og slenger den lange håret jeg ikke har over skuldrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 9. april 2003 #23 Del Skrevet 9. april 2003 Kristian - Lea sover på ett øye om gangen hun....... :o DA er man nysgjerrig da du........ Det er man da ja Men Lea er sånn hun, alt er en lek for henne... til og med sove og ha det morro samtidig går bra. Blir aldri kjedelig med en sånn lekekompis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. april 2003 #24 Del Skrevet 10. april 2003 Men om vi ikke spekulerer eller sprer sladder, da er det vel lov å snakke litt om Kristian vel?.... Lea: hviskeviskehviskehviskeviskedameviskehviskehvernatthviskeviskeblondhviskeviske :o Å nei... nå har jeg vært her på KVINNEguiden for lenge,...hva har jeg gjort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. april 2003 #25 Del Skrevet 10. april 2003 *detter av stolen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2003 #26 Del Skrevet 10. april 2003 Lea: hviskeviskehviskehviskeviskedameviskehviskehvernatthviskeviskeblondhviskeviske HÆ??? Blond? Jeg? (Har våkna nå altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 10. april 2003 #27 Del Skrevet 10. april 2003 Sove godt da Lea..... du har nettopp ødelagt mine muligheter *skrekk og gru* Har Lea ødelagt noe Har man fått en flørte Kristian her inne :-? Godt jeg har Usikker her da, hun svikter meg ikke, uansett hva du måtte dikte opp :evil: Usikker :kysse Lea; får jeg bli med å spre sladder jeg også :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. april 2003 #28 Del Skrevet 10. april 2003 Lea: Blond, du??? Anie: Nå ble det fart her! Spre ikke rykter bare, det ække lov.... Men kommer det fra kilden, da må det være noe i det vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 10. april 2003 #29 Del Skrevet 10. april 2003 Lasse; jeg er nok ikke kilden - det er det vel bare Kristian som er Og jeg sprer da ikke sladder - ærlig talt - hva er det du tar meg for jeg vil bare være med på morroa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. april 2003 #30 Del Skrevet 10. april 2003 :o Å nei... nå har jeg vært her på KVINNEguiden for lenge' date='...hva har jeg gjort.... [/quote'] Hehe, har du blitt en smule påvirket av tiden her på KG Lasse? Da er jeg redd alt håp er ute assa Næsj, kan ikke flørte jeg da Lea ække blond, she's a red head Sovet godt lekekompisen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 10. april 2003 #31 Del Skrevet 10. april 2003 Næsj' date=' kan ikke flørte jeg da [/quote'] Det sier dem alle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. april 2003 #32 Del Skrevet 10. april 2003 Kristian: Ja , jeg skammer meg... :-? , får ta en femten-seksetn øl med gutta på strippebula for å komme meg på riktig side igjen..faderlig fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2003 #33 Del Skrevet 10. april 2003 Spre sladder?? Jeg hadde bare lyst på is jeg.. og da gjør jeg hva som helst! men om du har en is, så får du selvsagt bli med å sladre Anie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. april 2003 #34 Del Skrevet 10. april 2003 Det sier dem alle det Ja, men med meg er det sant :blunke: Dessuten er ikke jeg "alle" får ta en femten-seksetn øl med gutta på strippebula for å komme meg på riktig side igjen..faderlig fort.... Spørs om ikke du bør tilbringe hele påsken i en eller annen luguber bule ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. april 2003 #35 Del Skrevet 10. april 2003 Spre sladder?? Jeg hadde bare lyst på is jeg.. og da gjør jeg hva som helst! Jobber ikke så langt unna Diplom is jeg..... tror jeg skal kuppe den og gi hele sullamitten til Lea Hææ? Desperat for å unngå sladder jeg? Næsj :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. april 2003 #36 Del Skrevet 10. april 2003 Hva med en guidet tour på Hennig Olsen da Lea? -------------------------- stop talking...DO something Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2003 #37 Del Skrevet 10. april 2003 Ser frem til å ha besøk av deg i hele påsken Lasse! Huff, nå har dere sporet av hele denne tråden og ødelagt den helt! Fy, skam dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. april 2003 #38 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg tar gjerne guidede turer på Diplom Is, Hennig Olsen, på Esso, i fryseren til naboen.. you name it! `Bare jeg får is, så er det greit! Det hadde vel vært en liten fordel om noen kjørte meg dit i isbilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 10. april 2003 #39 Del Skrevet 10. april 2003 :o Er det DEG det Lea???? :o Da må jeg finne meg nytt sted kanskje... eller kankje ikke... Behov for å kjøles ned altså Lea.... Ang flørting så går jo ryktene på at Kristian er for god til å være sann... så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. april 2003 #40 Del Skrevet 10. april 2003 Det hadde vel vært en liten fordel om noen kjørte meg dit i isbilen da.. Bytter ut Limoen og henter lekekammeraten med is-bilen. Spis så mye du orker... det er mer dit vi kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå