Eowyn Skrevet 9. april 2003 #1 Del Skrevet 9. april 2003 Måtte bare si at avataren din var sinnsykt kul Holdt på å le meg skakk da jeg så den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. april 2003 #2 Del Skrevet 9. april 2003 Ikke le av lekekompisen min da Eowyn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2003 Hihi, ler ikke av han, med mindre lekekompisen din er han som løper etter damen på avataren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 9. april 2003 #4 Del Skrevet 9. april 2003 Hehe, takk for det... er fornøyd med den selv også Søte lille Lea, lekekameraten min :blunke: hun kan le så mye hun vil vettø så lenge det er sånn "godhjerta" latter. Er bare sånn du ofte gjør det vettø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 9. april 2003 Lea foran og Kristian71 bak Er bare godhjerta latter, den der var den mest originale avataren jeg har sett. *løpe løpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 *snøft* Jaaa, men det er liksom MIN jobb det da vettu! Men greit da.. hun kan få le litt! Men bare litt asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 9. april 2003 Okei da...*ler bare littagrann...kan nesten ikke vises på meg at jeg ler....nei, jeg ler inni meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. april 2003 #8 Del Skrevet 9. april 2003 Hvis du bare skaffer deg et nytt ordspråk nå, Kristian.... så når "kul-faktoren" din uanede høyder... :blunke: ...jeg har ikke HELT sansen for den... men hvem har sagt at jeg skal ha synspunkter på den...??? ...fra før er du snill, god, reflektert....morsom.... og veltalende! ...innleggsfrekvensen min preges fortsatt av rødvin... :oops: *blir nok tørst i morgen tidlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. april 2003 #9 Del Skrevet 9. april 2003 *skuler bort på Eowyn og registrerer at hun snart bobler over av latter* Fint at du prøver i alle fall... :blunke: P.S. Er du interessert i å kjøpe litt saftig sladder om Kristian eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 9. april 2003 *BOBLE OVEEEER* klarte ikke å holde meg *sniker meg vort til Lea...kom igjen a', prat i vei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 9. april 2003 #11 Del Skrevet 9. april 2003 *skuler på Lea* Hva slags hyss planlegger du nå da? *skeptisk* Vel Sandman, det ordspråket "henger" liksom igjen etter en tidligere avatar... en fleipesak. Er enig, på tide å gravlegge den for godt nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. april 2003 #12 Del Skrevet 9. april 2003 Betaling først.. og jeg kan kun betales i is, som nytes på slottsbalkongen! Ikke noe hyss her nei. Jeg har nemlig masse sladder om deg Kristian... Eh.. tror at jeg må legge meg nå, slik at jeg kan dikte.. nei, komme på hva jeg kan selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. april 2003 #13 Del Skrevet 9. april 2003 Her må jeg gripe inn altså............LEA - du våger ikke å spre no' sladder om Kristian-gutten våres! :evil: Da må jeg rope på Hege vet du....... og da blir det ny oppvask inne på "lukket avdeling" :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. april 2003 #14 Del Skrevet 9. april 2003 Zzzzzzz... (sover jeg vet dere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. april 2003 #15 Del Skrevet 9. april 2003 Avataren din minner meg om en eks-nabo.... de hadde schvære panoramavinduer i stua, med bare noen tynne gardinstriper, og på fredagskvelden så sendte de bort unga, og løp nakne etter hverandre gjennom stua...kjøkkenet...stua...kjøkkenet....som oppvarming til andre aktiviteter.... Dette til stor forlystelse for oss naboer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. april 2003 #16 Del Skrevet 9. april 2003 (eh... sover fortsatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 9. april 2003 #17 Del Skrevet 9. april 2003 En is-slafsende dronning som står og sprer sladder fra slottsbalkongen Ja en slik dronning vil få fart på fedrelandet Sove godt da Lea..... du har nettopp ødelagt mine muligheter *skrekk og gru* Godt jeg har Usikker her da, hun svikter meg ikke, uansett hva du måtte dikte opp :evil: Usikker :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 9. april 2003 Kom igjen da Lea...Skal kjøpe masse is til deg Slottsbalkongen ja, ikke noe problem. Er på godfot med Harald . 17.mai eller? Passer det bra for deg, eller har du planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. april 2003 #19 Del Skrevet 9. april 2003 Phø.. jeg trenger ikke hjelp for å komme opp på slottsbalkongen jeg! Er dronning selv jeg nemlig og slottsbalkongen eier jeg halvparten av. 17. mai har jeg selvsagt planer.. skal stå på balkongen og vinke jeg da, sammen med prinsessa og halve nabolaget. Kristian: Du må ikke stole på Usikker.. hun smisker sånn med ALLE hun såh! Dessuten er hun agent og er nok mest lysten på å få høre sladderet selv (det er forresten hun som har fortalt meg alle de dirty detaljene om deg). (Zzzzover fortsatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. april 2003 #20 Del Skrevet 9. april 2003 Fy flate Lea..........nå er du jammen ekkel! :-? Kristian - ikke hør på Lea. Ikke hør på Lea. Jeg svikter deg ALDRI Kristian, ALDRI! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå