Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg kan ikke glemme den fortvilte moren som skrev her som barnet sitt som "pratet hele tiden". Uansett hva de gjorde og hvor de var skulle barnet prate ustanselig. Det hørtes ut som om moren var ganske oppgitt. Det er visse historier man ikke glemmer når man leser her! Jeg håper barnet har det bra - og får lov til å prate...
Amalie_85 Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 kunne høres ut som minsten! han prata og før heeeeeeeeele tiden!
estrella Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Han jeg passer på prater også konstant! Heldigvis passer jeg dem kun et par timer om gangen, hadde blitt tullete i hodet skulle jeg vært med han hele veien.. Han er jo utrolig søt da, men søstera får jo ikke en gang prøvd seg på å fortelle ting til meg, ikke en gang når jeg ber han om å være litt rolig slik at jeg får høre hva hun vil si Han er 5 og hun er 2..så hun prater ikke så utrolig masse fra før av, men med en bror hvor brødboksen aldri er igjen så får hun jo ikke øvd seg til å kommunisere heller
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg er ikke den moren, men det kunne vært meg... "Nå må du passe på å ikke bruke opp alle ordene på en gang jenta mi. Du må spare noen til senere også vet du", var standardsetningen min en periode... Det gikk bra fram til hun var 3 år, men etter det skjønte hun at alle ordene kunne brukes flere ganger, og det har hun hyppig benyttet seg av i årene etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå