Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hvor lenge kjente du kjæresten din før dere ble sammen? Jeg har nettopp møtt en herlig fyr som jeg gjerne vil bli sammen med, og jeg har en meeeeget sterk følelse av at han vil være sammen med meg. Men begge to er veldig åpne med at vi vil bli bedre kjent med hverandre før vi "erklærer" oss som kjærester. Vi oppfører oss som kjærester, holder hender når vi går tur, kysser hverandre foran hans venner og bekjente. Vi ble kjent med hverandre for to uker siden, men av en eller annen grunn føler jeg det er for tidlig å bli sammen... Hva sier dere? Hvor lang tid tok det før dere ble sammen?
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Vi var bekjente i tre år, og gode venner i nesten et år før vi ble sammen. Så det som en stor fordel. Men hvis det føles riktig med én gang, så føles det riktig. Kjenner folk som har blitt sammen etter å ha kjent hverandre noen dager, og det har funket det også.
Gjest Neria Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 2 dager. Vi traff hverandre på en lørdag og tilbrakte hele lørdagen og søndagen sammen. Og på mandag var vi ute igjen og da "ble vi sammen" :love: Litt kjapt, syns jeg egentlig, men det har nå gått bra hittil Er sammen på femte året, gift og venter barn.
ToveM Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 2 dager. Vi traff hverandre på en lørdag og tilbrakte hele lørdagen og søndagen sammen. Og på mandag var vi ute igjen og da "ble vi sammen" :love: Litt kjapt, syns jeg egentlig, men det har nå gått bra hittil Er sammen på femte året, gift og venter barn. Omtrent som her, og vi har nå vært sammen i snart 25 år, gift i 22
Arkana Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Vi hadde kjent hverandre i 4 mnd før vi ble sammen.
Gjest puselabb Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Vi var bekjente i litt over et halvt år, etter dette utvikla det seg til noe mer alvorlig. Fra vi første gang traff hverandre til vi ble sammen gikk det ganske nøyaktig et år.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 2 dager. Vi møttes på fredag, og på søndag var det oss.
Amalie_85 Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Noen timer Nei egentlig ikke. Men vi satt i mange timer å snakka sammen før vi rota sammen, og neste dag var vi sammen hele tiden, og dagen etter der! Så det var bare blitt oss
MorHubro Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Vi møttes 2 ganger. 1 gang var en kaffe date - som vi hadde avtalt via Blink... 2 gang spiste vi middag og 3 gang flyttet jeg inn.. Dette skjedde på 5 dager! Nå har vi 3 barn, hus og har vært ilag i 4år :rødme:
jannamor Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Er det riktig så er det riktig, man må ikke vente fordi det er skikk og bruk. føler man for å være sammen blir sammen. Med min forlovede så visste jeg det var han jeg måtte ha. Var i et annet laaangvarig forhold da, så hadde det veldig tøft med å avslutte det, så fort og kort etter i met the one. men teh one er det one. Så tok vel ca 4 mnd fra vi møttes til vi kunne kalle oss sammen. Nå skal vi jo gifte oss. så rart hva magefølelsen sier weeeeeeeee
¤flicka¤ Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Vi var venner i 3 år før vi ble kjærester. Plutselig en dag sa det bare pang
Gjest Gjest_snuppa_* Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Vi har kjent hverandre i 9 år, vært nære gode venner i 4 år, og sammen i 2.. Nå venter vi vårt første barn sammen. Er 21 og 22 år gamle :love:
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Vi ble sammen etter 2 uker. Det stemte så bra og vi gikk sammen hver dag og vi koste oss. Hvis du føler det er riktig så gjør det da vel! :-D
Gjest Tulipa Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Vi ble sammen den kvelden vi traff hverandre .. Jeg kan ikke være sammen med en mann uten å være forelsket i ham - og mannen min ble jeg stormforelsket i ved første øyeblikk .. Det var gjensidig - han ble med meg hjem og siden har det vært oss .. Vi har vært gift i snart 20 år nå.
Gjest imli Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Vi hadde kjent hverandre i noen måneder. I hvertfall et halvt års tid. Dreiv å flørta et par måneder før det skjedde noe mer.
Rosalie Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 I halvannet år. Plutselig så vi hverandre med litt andre øyna enn da vi ble kjent.
Gjest Gjest_Johanna_* Skrevet 3. november 2007 #17 Skrevet 3. november 2007 Vi hadde en romanse for mange år siden, som aldri ble det helt store. Både han og jeg er "vanskelige" personer, så vi følte vi fungerte best som venner. 6 år senere og mange år som bestevenner ble vi sammen igjen. Til sommeren gifter vi oss og skal begynne prøvingen. Vi har nå begge "akseptert" den andres uvner og fungerer perfekt sammen... Men tror aldri at vi kunne funket uten det lange vennskapet bak oss....
Ciara Skrevet 3. november 2007 #18 Skrevet 3. november 2007 Fire måneder, som forøvrig føltes som de lengste i livet mitt
89modell Skrevet 3. november 2007 #19 Skrevet 3. november 2007 vi var bekjente i 2 år, før vi ble sammen. plutselig en dag havnet vi på samme fest og dagen etterpå var vi sammen, har vært sammen i 8 måneder.
Gjest Cienna Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Ble bergtatt første gang jeg så ham....etter ca. en mnd var vi kjærester...4 mnd senere fridde han...til sommeren gifter vi oss....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå