Gå til innhold

Hvor mye tjener en rekrutterer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tirill_*
Skrevet

Rekruterer/personalmegler osv. Hvor mye ca kna man regne med i årslønn?

Skrevet

En venn av meg som jobber som pk i et større rekrutteringsbyrå og hun tjener i underkant av 300.000,- Utover det får hun bonus en gang eller to i året hvis de når målene sine.

Hun har bare vært i jobben i ett års tid, men har relevant utdanning.

Skrevet

Vimselot, har du drukket brennevin igjen nå??

En personalmegler tjener min. 450 000????

Nei, avvenning er tingen for deg.

Noen gjør det kanskje....

Gjest Gjest_Tirill_*
Skrevet

Så jeg må regne med 300 000 + bonus? Hva ligger denne bonusen på? Er ikke dette fryktelig lite?

Kanskje jeg bare skal avlyse hele intervjuet. Har over 450 000 i dag, men det er ikke som rekrutterer. Trodde egentlig det lå i samme leia eller mer.

Har høy relevant utdanning.

Tirill

Skrevet

Rekrutteringsmegler i Manpower Direkte i Oslo tjener ca. kr 430 - 550 000,- med Mastergrad og et par års arbeidserfaring. Bonuser kommer i tillegg.

En annen blond som svarte i tråden her: den lønnen du foreskriver på kr 300 000,- høres for utrolig ut til å være sant. Det er lavere lønn enn hva sekretærer har...

Gjest Gjest_Tirill_*
Skrevet
Rekrutteringsmegler i Manpower Direkte i Oslo tjener ca. kr 430 - 550 000,- med Mastergrad og et par års arbeidserfaring. Bonuser kommer i tillegg.

En annen blond som svarte i tråden her: den lønnen du foreskriver på kr 300 000,- høres for utrolig ut til å være sant. Det er lavere lønn enn hva sekretærer har...

Takk. Da avlyser jeg ikke intervjuet allikevel. Det hadde jo vært litt kjipt å gått over 150 000 ned i lønn...

Tirill

Skrevet
Takk. Da avlyser jeg ikke intervjuet allikevel. Det hadde jo vært litt kjipt å gått over 150 000 ned i lønn...

Tirill

Klart det, man går jo ikke ned i jobb når man skal bytte! Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...