Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på noe.. Jeg har IKM til tirsdag, og har vært øm i puppene en ukes tid, bitte litt mensmurringer (blanding av svake menssmerter og litt stikking som ved EL), har vært veldig trøtt og slapp (men kan jo være høsten sin skyld det) og humøret har vært berg og dal bane..

Og det jeg lurte på, kan dette være symptomer, eller er det for tidlig? Eller kan det faktisk være innbilning fordi jeg har så veldig lyst til å bli gravid?

Kan man håpe så mye at man faktisk kjenner fysiske symptomer??

Om noen skjønner:) Håper på kloke svar fra noen snille der ute:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være gravid, og være av dem som kjenner det tidlig hvis du er gravid.

Men, det er også fullt mulig å håpe så mye at man er gravid, at man kjenner alle slags graviditetssymptomer.

Mange graviditetssymptomer er jo også til forveksling lik de plagene man får før/under menstruasjon.... Så det kan også være at du har PMS/merker at mensen er på vei.

Mitt råd er: Ikke stress... Vent til IKM. Kommer ikke mensen, så tar du en test.

Lykke til! :)

Skrevet

Takk for svar:)

Så det er mulig å innbille seg det så mye at man kjenner det..

Jeg pleier vanligvis ikke å kjenne noe før mensen, kanskje ømme pupper og vondt i magen når det kommer, samme dagen..

Men tør ikke håpe, så får holde meg opptatt fram til IKM og se hva som skjer;)

Skrevet (endret)

Dette lurer jeg også på:) Blir sprø av symptomjakten..hehe.

Endret av happy_85
Skrevet

Humøret er ikke blitt bedre...:( nå er jeg svimmel Og enda mer menssmerter, og enda ingen TR, skal ikke ha før tirs eller ons heller.. Blir virkelig gal av dette. Så dere som har prøvd i flere mnd og tilogmed år er utrolig sterke og tøffe!! Virkelig.

Kunne ønske tida gikk fortere så enn bare fikk svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...