Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

X

Endret av ~Alwa~
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet. Dette er jo ikke noe du har gjort mot kjæresten din, så fremt du faktisk ikke har blitt syk med vilje. ;) Slikt kan man ikke styre, det bare skjer og det gjerne uten noen grunn. Og for det andre, du (og gjerne han også) ønsker deg jo tydligvis barn og selv om denne situasjonen kanskje ikke er ideell, vil dere kanskje begge angre om dere ikke prøver? Mye kan skjære seg, forholdet ryke etc, men dette er ting man ikke kan forutse og kanskje uansett vil skje om dere planla barn i en perfekt situasjon.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ville prøvd. Det kan være at det ikke lykkes men da har dere i det minste prøvd i motsetning til å utsette ting til det passer bedre (når er det egentlig) og kanskje ikke få sjansen og da angre på at dere ikke prøvde.

Lykke til! Håper også du får orden på "frøkna der nede" og at det går bra med prøvingen.

Skrevet (endret)

X

Endret av ~Alwa~
Gjest Madre Mia
Skrevet

Jeg hadde tatt sjansen. Vi plumpet til med 2 barn på halvannet år imellom og ville vente noen år med tredjemann til det passet bedre. Det passet aldri og nå er toget gått. Jeg er 41.

Jeg har hørt flere som har sagt at det passer egentlig aldri å få barn, men når man er over 40 og ser man tilbake i livet sitt skjønner man ikke hvorfor man ikke gjorde det da og da, for da hadde det passet utmerket...

Skrevet

En venninne av meg var i samme situasjon som deg. Forholdsvis nytt forhold og fikk beskjed om at enten må du få barn nå, eller innstille deg på at det aldri skjer. De valgte å begynne å prøve med en gang, og har nå 2 nydelige barn, tett i alder.

Jeg tror det er vanskeligere å leve med at dere ikke prøvde, om dere ønsker barn, enn å leve med at dere fikk barn litt før dere hadde tenkt. Noen ganger må man bare hoppe i det og håpe det beste.

Skrevet

Jeg synes ikke dere skal prøve dersom ikke begge føler seg klare for det. Det er uansett muligheter for å gjøre noe med dette senere dersom dere ikke skulle klare å få biologiske barn (les:adopsjon).

Skrevet

Kanskje en ide å spørre hva faren vil? :)

Hva sier han da, vil han bli pappa? Ønsker dere lykke til med å finne en løsning :)

Skrevet (endret)

X

Endret av ~Alwa~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...