Eowyn Skrevet 9. april 2003 #1 Del Skrevet 9. april 2003 Det går stadig oppover det tallet Nå runda jeg jammen 1000 innlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 9. april 2003 #2 Del Skrevet 9. april 2003 Wow, og du har kun vært medlem siden januar I ÅR!!!? Det får'n si! L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2003 Hei...Mitt navn er Eowyn. Jeg er 22 år. Jeg er KG avhengig.... Flere som vi stå fram? Er ivrig på tastaturet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. april 2003 #4 Del Skrevet 9. april 2003 Grattis med 1000 Jeg heter Arwen, er 22 år, jeg er også avhengig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 9. april 2003 ...Og det er mange av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 Grattis Eowyn!! ...jeg forstår nå på min "level" at det ligger mye engasjement...pluss litt gråt og tenners gnissel, bak din prestasjon :blunke: ...har en følelse at jeg neppe kommer til å nå din "höjdare"....min tilstedeværelse på KG ebber nok sakte ut.... ...but... who knows... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. april 2003 #7 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg slutter meg til avhengighetsklanen og sier : Hei! Jeg heter Diva og er snart 23 år og er utrolig avhengig av KG..... Og Gratulerer så mye med de 1000 og et par til, Eowyn :D Bra jobba : - ) Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 9. april 2003 #8 Del Skrevet 9. april 2003 Grattis med de første tusen og som tante Eowyn :D ...har en følelse at jeg neppe kommer til å nå din "höjdare"....min tilstedeværelse på KG ebber nok sakte ut.... ...but... who knows... Hehe, flere som har tenkt slik før deg Sandman, og i perioder kan "avhengigheten" svinge en del.... men bare for kortere perioder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 9. april 2003 Grattis Eowyn!! ...jeg forstår nå på min "level" at det ligger mye engasjement...pluss litt gråt og tenners gnissel, bak din prestasjon :blunke: ...har en følelse at jeg neppe kommer til å nå din "höjdare"....min tilstedeværelse på KG ebber nok sakte ut.... ...but... who knows... Nei, må ikke forlate oss Sandman!!! Mye glede, noen tårer og litt banning, jeg har jammen skrevet endel her nå ja! Skulle hatt premie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. april 2003 #10 Del Skrevet 9. april 2003 Damn.. rundet ikke vi 600 samtidig da? Grattis, nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. april 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 9. april 2003 Grattis med de første tusen og som tante Eowyn :D quote] Tusen takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. april 2003 #12 Del Skrevet 9. april 2003 Hei jeg heter liv og jeg er KG-avhengig, men ser ikke på det som en negativ ting da... hvordan får dere det til å få så mange innlegg iløpet av så kort tid?? jo da svare og svare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. april 2003 #13 Del Skrevet 10. april 2003 Grattis med de første 1000 Eowyn! Jeg er bare nesten avhengig jeg. så du kommer nok til å fyke forbi meg etter hvert kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. april 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 10. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. april 2003 #15 Del Skrevet 10. april 2003 Du er ivrig Eowyn Gratulerer med 1000 innlegg. Det er mye det får en si. Tar sikkert ikke lange tiden før du tar igjen Minnie, hvis du holdet dette tempoet Hun har jo 4000 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. april 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 10. april 2003 Piece of cake MzFire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 10. april 2003 #17 Del Skrevet 10. april 2003 Hei Eowyn Gratulerer med tanteoppgaven og 1000 innlegg,du er flink du :D Flott at du er hekta som oss andre på KG hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. april 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 10. april 2003 Hihi, takk for det Håper det går bra med deg indianlady! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. april 2003 #19 Del Skrevet 10. april 2003 Grattis. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 10. april 2003 #20 Del Skrevet 10. april 2003 Grattis !!! Jeg har bare 108 pr. 10/4 kl. 17.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå