usikker_ Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 (endret) hei... vi har kjøp oss nytt hus nå og skal kjøpe oss en del nye ting.. noen som har sett noe fint i det siste.. trenger noe forslag.. stua og spisesten er kremhvit også en stor peis der som jeg trenger noen forslag til. lite kjøkken.. Soverrommet våres er det en vegg med glassskap så vet ikke helt hva som passer til. gjesterommet har jeg egentlig ingen planer for ennå.. også kontor.. helst ekstra seng på "kontoret".. forslag?? :rosasmil: Endret 2. november 2007 av usikker_
Gjest puselabb Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 (endret) Vanskelig å gi forslag på alt sammen, spesielt når du ikke sier noe om hva slags stil du har. Jeg vil anbefale deg å kjøpe noen boligmagasiner. Jeg er veldig glad i BoligPluss, masse gode ideer og inspirasjon. Til kontoret: hva med en søt dagseng? Gjerne i samme stil som skrivepult, bokhylle etc. Jeg synes denne er veldig fin. Endret 2. november 2007 av puselabb
usikker_ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Vanskelig å gi forslag på alt sammen, spesielt når du ikke sier noe om hva slags stil du har. Jeg vil anbefale deg å kjøpe noen boligmagasiner. Jeg er veldig glad i BoligPluss, masse gode ideer og inspirasjon. Til kontoret: hva med en søt dagseng? Gjerne i samme stil som skrivepult, bokhylle etc. Jeg synes denne er veldig fin. vil ha et litt moderne preg over det men alikevel trdisjonelt.. i stuen har jeg alerede kjøpt skinn salong med bøk bord og tvhylle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå