Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 (endret) Hva synes dere om porselensserviset mitt? Det er laget av Philippe Deshoulieres i Frankrike og solgtes på Chrisiansands Glasmagasin/Til bords til rundt 450 kr kuverten på slutten av nittitallet. Jeg hadde den blå serien. http://www.howard.no/Deshoulieres/19%20katallog.htm Endret 2. november 2007 av Raptuza
venus* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jo, det var helt okey det. Ikke noe jeg ville kjøpt selv idag. Jeg foretrekker servise uten farger (eller til nød gull/sølvkant). Det må være den store servise og bestikk-dagen idag. Hvor er første innlegg om glass, tro
Gjest puselabb Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Ikke noe fint i det hele tatt, igrunn veldig harry 90-talls synes jeg.
Arkana Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Helt greit, men ikke min stil. Synes serviser skal være nøytrale, enkle og uten farger.
ToveM Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jeg syntes det var fint, kunne gjerne hatt det selv
usikker_ Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg syntes det var fint, kunne gjerne hatt det selv det syntes jeg også var mye finere enn de andre her inne!!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Jeg liker også best servise uten farger. Kanskje spesielt penservise.
Elodi Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Det var helt greit, men jeg liker bedre mitt eget penservise som er helt hvitt med bare en tynn gullkant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå