Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:sur:

Hvorfor lærer jeg aldri.. Jeg må slutte å bestille klær fra La Redoute! Har til dags dato bare beholdt et par sko som jeg har bestilt derfra.

Denne gangen nileste jeg størrelseskartet for å være heeelt sikker på at klærne skulle passe.

Leste at skjørt ikke skal bestilles i et nummer større hvis man bruker 34-36. Greit, de hadde ikke skjørtet mitt i 36 så jeg tok sjansen på at 38 ikke ville være for stort. Og det var det ikke! Var akkurat passe, kanskje litt lite til og med. Men det liknet ikke på bildet i det hele tatt! Fargen var ikke i nærheten av fargebeskrivelsen. Sendes tilbake.

Toppen/blusen som jeg bestilte i 36, viste seg å være DIGER! Og helt formløs. Sendes tilbake.

Også sender de med et gørrstygt håndkle som hemmelig gave. Huzzah..

Er det bare meg, eller finner dere fine klær fra La Redoute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt mye fint, men spesielt merkeklær som adidas og levis, så da gjelder det kanskje ikke?

har også en kjempefin kjole fra deres eget merke, la redoute creation eller noe sånt, og den satt som et skudd. morgenkåper, truser, og klær til datteren har også passet bra. veldig fornøyd med andre ord! :)

Skrevet (endret)

Jeg er også skeptisk til å bestille fra La Redoute, har returnert mye av det jeg tidligere har bestilt.

Et tilbakevendene problem er at det er alt for dårlige bilder i katalogen, på mange plagg er det rett og slett umulig å få et riktig inntrykk av fasong, farge og passform.

Syns denne kjolen ser ut som den kan være fin, men kunne aldri tatt sjansen på å bestille den utfra katalogbildet.

På dette området syns jeg HM katalogen er mye bedre.

Endret av Hubble
Skrevet
På dette området syns jeg HM katalogen er mye bedre.

HM er mye bedre ja. Kan nesten få inntrykket av at La Redoute bevisst prøver å mislede oss med å la modellene posere i de merkeligste stillinger.

Selv lurer jeg på denne toppen. Men er skeptisk

Det finnes ikke ord for hvor stygt dette skjørtet var. Kjæresten min mente at jeg burde skjønt det utifra bildet, hehe...

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene da. Har også tilgode å ha fått noe som jeg er virkelig fornøyd med derfra, har som regel sendt mesteparten tilbake. Har bestilt en gang, og latt det bli med det.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg syns det verste er dei stygge fargane dei opererer med... not me. Lenge sidan eg har bestilt noko frå dei.

Skrevet

Bare lurer på en ting, når dere bestiller, sjekker dere ikke måltabellen?

Størrelsene er forskjellig fra plagg til plagg. Og dette er stort sett plagg som er laget for et franskt marked hvor kvinnene er mindre. Mitt poeng er bare at en 36 er ikke nødvendigvis en norsk 36.

Skrevet

Jeg har sluttet å bestille fra La redoute, etter å ha fått en masse klær med et helt annet snitt enn det bildet gir inntrykk av. Venninden min som har jobbet som modell for kataloger i årevis sier også at klærne blir "figursydd" for modellen med knappenåler over det hele før fotografering. Jeg har inntrykk av at dette er et mye større problem hos La redoute enn hos HM.

Skrevet

Jeg liker klærne bedre enn HM, Ellos og co men er enig med at snittet er rart.

Sendte nettopp tilbake en selekjole som så kjempefin ut på bildet (finner ikke bildet lenger). På modellen hang den rett a-line men på meg :sur:

Beltet i livet var innsnurpet og slett ikke i ett med resten, vel vel.

Regner med jeg sender tilbake 2/3 av det som bestilles men det som beholdes er veldig fint og bedre enn hva jeg finner hos de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...