Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Del Skrevet 2. november 2007 Trenger nytt bestikk og vurderer å kjøpe Maya. Hva synes dere? Noen som har dette bestikket? Er dere fornøyd? Maya eller Maya 2000? http://www.norstaal.no/maya.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. november 2007 #2 Del Skrevet 2. november 2007 Det ser helt ok ut, men jeg har spist med disse og likte ikke opplevelsen. Jeg synes det er upraktisk med gaffel med så korte tagger, får liksom ikke like godt grep på maten. Og skjeens "skål" er buet i litt for bratt vinkel til skaftet, og gjorde heller ikke den optimal. Men smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 2. november 2007 #3 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har Maya-bestikket og er skikkelig glad i det. Jeg synes det er "godt" å spise med, og så liker jeg designet veldig godt. Det er tidløst og litt "funkis". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. november 2007 #4 Del Skrevet 2. november 2007 Synes Maya2000 var finere enn Maya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2007 #5 Del Skrevet 2. november 2007 Kjenner nokon som fekk Maya i gåve og brukar det til kvardagsbestikk. Likar sjølv ikkje den minimalistiske designen på dei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 2. november 2007 #6 Del Skrevet 2. november 2007 Synes Maya2000 var finere enn Maya. Enig, selv om jeg ikke likte noen av dem. Spesielt gaffelen så rar ut. Tror slik "tidløs" design faktisk vil se veldig umoderne ut om 5-10 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 2. november 2007 #7 Del Skrevet 2. november 2007 Det var ikke fint, og det var heller ikke maya 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. november 2007 #8 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg synes det var pent, men likte også Maya2000 bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 2. november 2007 #9 Del Skrevet 2. november 2007 Tror slik "tidløs" design faktisk vil se veldig umoderne ut om 5-10 år.. Det klassiske Maya-bestikket er jo designet i 1962, faktisk, og har solgt jevnt og trutt siden, med en topp på 70-tallet. Vi har Chaco av samme designer, og jeg synes det er mer behagelig å spise med enn Maya pga den slanke formen, og rett og slett fordi delene veier mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 2. november 2007 #10 Del Skrevet 2. november 2007 Tror slik "tidløs" design faktisk vil se veldig umoderne ut om 5-10 år.. Det klassiske Maya-bestikket er jo designet i 1962, faktisk, og har solgt jevnt og trutt siden, med en topp på 70-tallet. Vi har Maya-bestikk og jeg synes det både er pent å se på og godt å spise av. Jeg liker dog ikke Maya 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 2. november 2007 #11 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg liker det ikke. Jeg synes taggene på gaffelen er for korte og liker ikke at skaftet er så bredt nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 2. november 2007 #12 Del Skrevet 2. november 2007 Greit, men kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 2. november 2007 #13 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg liker begge, men "klassikeren" er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. november 2007 #14 Del Skrevet 2. november 2007 Helt ok. Kjenner noen som har det. Syns det er greit å spise med, men jeg syns, som flere nevner, at gaffelen har for korte tagger. Tror også jeg syns Maya2000 er finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 2. november 2007 #15 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 2. november 2007 #16 Del Skrevet 2. november 2007 Takk for gode og ærlige tilbakemeldinger. Tror jeg kommer til å kjøpe den klassiske Maya fra 1962. Først bare en kniv, skje og gaffel for å teste det ut hvordan det er å spise med. Liker veldig godt designet. Kom gjerne med flere meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #17 Del Skrevet 2. november 2007 Trenger nytt bestikk og vurderer å kjøpe Maya. Hva synes dere? Noen som har dette bestikket? Er dere fornøyd? Maya eller Maya 2000? http://www.norstaal.no/maya.htm Jeg har hatt det i snart 15 år, og er kjempefornøyd! Anbefales! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 3. november 2007 #18 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg syns det klassiske maya-bestikket er helt grusomt å spise av. Skjeen er stor som ei øse, gaffelen er for bred og har for korte pigger, og kniven er totalt ubrukelig siden den er både butt og "vanskapt". Vi vasker heller hverdagsbestikket fra IKEA for hånd enn å bruke dette settet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #19 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har hatt det i snart 15 år, og er kjempefornøyd! Anbefales! :-) Og jeg har spist av det i snart 40 år, og er kjempefornøyd! Anbefales! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillebøll Skrevet 3. november 2007 #20 Del Skrevet 3. november 2007 Disse vil jeg ha Maya 2000 var penest synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå