La Guapa Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Mirabella *Lene* MellonCollie AnneShirley Nå er jeg så spent på hvordan det har gått med dere.... I morgen er det : meg selv (La Guapa) og Liljen og camie som har IKM *sender babystøv til alle* Klem fra La guapa
Gjest AnneShirley Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Nå er jeg så spent på hvordan det har gått med dere.... Fikk mensen i går.. Sukk.. Men hyggelig at du spør likevel. Lykke til med din IKM
MellonCollie Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Så hyggelig Jeg har ikke merket noe til TR enda. Men har hatt litt ustabile sykluser; de første 2 var på 31 dager og forrige på 28 dager. På IKM i dag tok jeg utgangspunkt i 28 dager, så jeg venter til mandag før jeg får forhåpninger... Krysser også fingrene for oss alle, håper helga kommer med hyggelige overraskelser!
la Flaca Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Oooj, er det i morra? Har du greid å holde deg altså (ikke testa enda mener jeg)? Krysser fingre og tær jeg.
monja Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer masse!!!!! Og lykke til til dere andre
MellonCollie Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 To blå!!!! Tok CB nuh :juhu: Gratulerer så mye!!
la Flaca Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Gratulereeer! Hvordan føltes det å våkne opp og være gravid i morges da? Husker at det var sånn en herlig følelse jeg, å våkne og plutselig huske at man er gravid. Julaften hver dag. :rødme: Tante gleder seg til endelig å få kjøpe bittesmått igjen. Og stiller gjerne opp som barnevakt til storebabyn anytime.
La Guapa Skrevet 5. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2007 Gratulereeer! Hvordan føltes det å våkne opp og være gravid i morges da? Husker at det var sånn en herlig følelse jeg, å våkne og plutselig huske at man er gravid. Julaften hver dag. :rødme: Tante gleder seg til endelig å få kjøpe bittesmått igjen. Og stiller gjerne opp som barnevakt til storebabyn anytime. Jeg har den beste søsteren i verden
Duracella Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 (endret) Jeg står ennå på vent... Er 6 dager over IKM, tok en test i dag, men negativt. HMMMMMMMM Det var en sånn strimletest fra billigetester. Burde jeg prøvd clear blue?? Endret 5. november 2007 av Duracella
Apple- Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer, la Guapa!!! :juhu: :juhu: :juhu: Og velkommen blandt oss "gamle" gravide på KG
La Guapa Skrevet 6. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer, la Guapa!!! :juhu: :juhu: :juhu: Og velkommen blandt oss "gamle" gravide på KG Takk, Apple....eller burde jeg si "gamla" Ja, ja det er da noe som virker på oss gamlingene au
Apple- Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Hah, nå er *Lene* (35) gravid også! We're on a roll! Gamling-klubben tar over prøverforumet! Gamla sjøl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå