Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Noen som har noen bra sånne å anbefale (som ikke tørker ut huden!!)
Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 GloMinerals kompakt er fin. Takk for at du minnet meg på den! Den har jeg hatt lyst til å prøve lenge... Men jeg blir ikke helt klok på fargene til glominerals egentlig.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg har Honey Light, og den burde passe til deg, også.
Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jeg har Honey Light, og den burde passe til deg, også. ok, er det den som heter glo pressed base?
Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Ja Ok, jeg blir litt skeptisk når det står Delivers flawless, matte coverage for da tenker jeg at jeg blir tørr, men... Kanskje lurt å kjøpe den fuktighetssprayen?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Vitalumiere Cream Compact burde passe deg fint! http://us.strawberrynet.com/images/products/04642480202.jpg
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 (endret) Ok, jeg blir litt skeptisk når det står Delivers flawless, matte coverage for da tenker jeg at jeg blir tørr, men... Kanskje lurt å kjøpe den fuktighetssprayen? Den smelter på huden, i hvertfall hvis du bruker børste. Jeg blir i hvertfall ikke tørr av den. Fuktighetssprayen er også kjempefin. Endret 2. november 2007 av Morgan le Fay
Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Den smelter på huden, i hvertfall hvis du bruker børste. Jeg blir i hvertfall ikke tørr av den. Fuktighetssprayen er også kjempefin. Ok da er det bestilt! :D håper jeg... sendte mail til de på den siden. Nå er jeg spent!
Merneith Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Jeg fikk denne for noen dager siden. Ble litt skuffet over Honey light var lysere enn BE 2.3, men slikt skjer når man bare bestiller uten å vite hva man bestiller.. Men det jeg lurte på, hva slags kost bruker dere som har denne? Jeg bruker kabuki-børst nå, men synes det støver en god del. Og siden det er i kompakt form, så kan jeg heller ikke arbeide pudderet inn i børsten slik som med BE. Tror jeg trenger litt hjelp
Gjest Taxi Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Jeg fikk denne for noen dager siden. Ble litt skuffet over Honey light var lysere enn BE 2.3, men slikt skjer når man bare bestiller uten å vite hva man bestiller.. Men det jeg lurte på, hva slags kost bruker dere som har denne? Jeg bruker kabuki-børst nå, men synes det støver en god del. Og siden det er i kompakt form, så kan jeg heller ikke arbeide pudderet inn i børsten slik som med BE. Tror jeg trenger litt hjelp ARFF!!!??? lysere enn BE 2.3? crap... Følger det ikke med en svamp?
Merneith Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 ARFF!!!??? lysere enn BE 2.3? crap... Følger det ikke med en svamp? Kanskje ikke lysere, men veldig gul...? Var i hvert fall noe annerledes med det. Ja, det følger med en svamp..men det ga et veldig pudret resultat på meg i hvert fall. Har tatt et bilde av begge to til en venninne en gang. Kunne lastet det opp her.
Merneith Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 (endret) *slettet linken* Endret 7. november 2007 av Merneith
Gjest Taxi Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Kanskje ikke lysere, men veldig gul...? Var i hvert fall noe annerledes med det. Ja, det følger med en svamp..men det ga et veldig pudret resultat på meg i hvert fall. Har tatt et bilde av begge to til en venninne en gang. Kunne lastet det opp her. åh nå ble jeg litt skeptisk... men får se når jeg får det. hvilken farge bruker tone damli aaberge a skal tro?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 2.3 er for lys for meg, men honey light er ikke det.... Det løse er både mørkere og gulere enn 2.3, det er mer likt 5.2. Det pressede er litt lysere, men fortsatt ikke så lyst som 2.3, og mindre gult enn det løse. (Jeg har alle).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå