Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svært lys hud og rødlig / blondt hår, så den jeg bruker nå, fra Max Factor, synes jeg er litt vel lys. Selv om den er den lyseste..... :P

Vet dere om noen som er tilpasset mer "porselenshud" ? Ikke det at jeg vil bli helt bleik, men at det ikke ser "gulorange" ut i solskinn liksom :lol:

Takknemlig for tips : - )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....tjaa...jeg er ganske lys i huden og jeg kjøpte en foundation på Body Shop, samt en concealer som jeg er kjempefornøyd med.

Du kan jo ta en titt her.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Christian Dior har lyse delikate farger på sine foundations og pudder.

Minnie

Skrevet

Tusen takk skal dere ha for tips :D

Shoppingtur på meg i nærmeste framtid :hoppe:

Diva.

Skrevet

YSL har også et godt utvalg i lyse nyanser.

Gjest gjest1
Skrevet

jeg har også porselenshud og har slitt enormt med å finne en foundation som ikke gjør meg orange eller rosa... Har funnet en hos Chanel (endelig) som jeg er veldig fornøyd med. Helt rette fargetonen :D Min store skrekk er jo at fargen går ut av produksjon for det skjer alltid når jeg finner noe jeg liker. Bare husk å be om en prøve på foundation i parfymeriet før du kjøper. Den kan se helt annerledes ut når du prøver den i hele ansiktet enn den gjorde på en liten test på håndbaken i butikken.

Gjest NastyNice
Skrevet

Jeg bruker Chanel faoundation. Har også Clinique, Estee Lauder og Stila. Av disse er jeg mest fornøyd med Chanel da den er lys og ikke har noen brune skjolder. Særlig Estee Lauder sin blir litt oransje på huden. Stila har også fine, rene lyse farger. Clinique er heller ikke så ille.

Bare prøv deg fram med forskjellige merker. Nå er det jo lysere ute så det blir lettere å se hva som passer i dagslyset. Håper du lykkes i å finne det merket og den nyansen som passer akkurat DEG!

Skrevet

har også veldig lys hud. stort sett bare chanel foundation som matcher.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Elizabeth Arden har en skumfoundation som er veldig lys!

Gjest sexysadie
Skrevet

Lancòme har en på pumpeflaske som er lys.

husker ikke nr men d kan jeg sjekke ut iløpet av dagen

Skrevet

Gjerne det SS :D

Tusen takk for mange svar :D

Nå blir det snart en ny og flott foundation på meg :hoppe:

Diva : - )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...