Gjest Taxi Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 (endret) Vinteren er rett rundt hjørnet, og det merkes på huden min. URK! Den tørker helt inn, og selv om jeg kliner på med en nattkrem for veldig tørr hud før jeg legger meg er jeg som papp om morgenen. Jeg har fått et tips om mandelolje, så det skal jeg prøve. ikke fått kjøpt den enda... Men kunne også tenke meg tips og gode fuktighetsmasker og serum/ampuller. + gjerne ansiktskrem. Nå bruker jeg Shiseido Multi-engergizing cream og avene rich compensating, men de er ikke bra nok!!! Endret 2. november 2007 av Taxi
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Tar du tilskudd av Omega 3? Det kan nemlig hjelpe litt. Ellers kan jeg anbefale Decleor, både kremene i Nutri-delice-serien, og Neroli-aromessensen. Jeg kjøpte akkurat (i går!) Hydra Floral-masken, men den har jeg ikke fått prøvd enda.
Snibel Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 (endret) Academie har et et serum med planteoljer som gir næring til tørr hud. Les Huiles Essential Nutrition Face ,et par dråper under fuktighetskrem. Jeg bruker denne i tilegg til skin smoothing cream fra dermalogica. Jeg har tørr hud som blir sensitiv og rød på vinterstid. Jeg tar også 1-2 ss med udos choice i smoothie daglig for å gi tilskudd innenfra Multivitamin power recovery mask fra dermalogica er også super bra for tørr hud. Jeg sover med den egang i uka Endret 2. november 2007 av Snibel
Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Extra virgin olivenolje, nokon dråpar smøres ut i ansiktet før natta. Skal og vera rynkebremsande.
tineline Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Som sminkefjerner kan du bruke alle slags oljer; jeg bruker soyaolje (billigst). Det er kjempefint rensemiddel uten å tørke ut huden det spor. Som ansiktskrem sverger jeg enten til Clinique repairwear for extremely dry skin med spf 25 eller Hemp ansiktskrem fra Body Shop. Rosenkremen til Dr Hauschka er også god, men ikke så drøy (kommer i forholdsvis små porsjoner). Jeg har et problem med tørr hud med små kviser på haka, og nå bruker jeg en ansiktsolje fra Dr Hauschka mot nettopp slikt, samt rosenkremen på de tørre partiene. Veldig bra kombo! Har knapt hatt en kvise siden jeg begynte med oljen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå