Gå til innhold

Vokse bryst/mage - muligens også lår og legger?

Anbefalte innlegg

Gjest The-Boy-24
Skrevet

Hei.

Kanskje ikke rett kategori, men jeg prøver meg her...

Er en hudpleie salong i byen jeg bor hvor det er elever - og således gode/greie priser.

Tenker jeg skal forsøke å vokse bryst, mage og armhuler. Har tidligere epilert mage og armhuler - synes det er deilig å være hårløs og ser ganske bra ut.

Men lurte på om jeg ikke også skal vokse legger, lår og kanskje brasiliansk. Hva synes Dere?

Synes det er svært deilig å være hårløs - kanskje også vokse armene.

Det fine med å gjøre det nå er jo at jeg kan kjenne om jeg synes det er deilig/om jeg er komfortabel med det - før jeg ev. fortsetter å være helt hårløst...

Er som sagt 24 år og gutt - takker for Deres innspill :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? :) Gutter kan vel få gjøre dette, hvis det er noen jenter som reagerer på dette så er de ikke så opplyste i toppen, det er jo LIKESTILLNING!

Skrevet

Likestilling eller ikke, jeg synes hårløse menn ser rimelig snodige ut. Dessuten er de ytterst ubehagelige å komme i nærheten av så snart hårene når opp over hudoverflaten igjen. Menns hårvekst er som regel en del tettere og grovere enn hos kvinner og det stikker!

Hvis du synes det blir fint og er fornøyd selv, ser jeg imidlertid ingen grunn til at du ikke skal gjøre det.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Må si meg enig med Leo. Hårløse menn er ikke noe for meg.

Skrevet

Du gjør jo selvfølgelig som du vil, men jeg syns det ser helt fjernt ut. Og det er ikke behagelig å ligge på brystkassen til en mann som stikker, og derfor bør du gjøre dette veldig ofte for å holde det ved like.

Men du gjør som du vil

Og til gjesten som drar inn likestilling: Må vi ha likestilling på alt? Eller er det slik at du ikke helt har fått med deg at likestilling går på lik lønn for likt arbeid?

Uansett en hårløs mann ser fjernt ut, og spesielt om både legger, armhuler osv blir glatt

Gjest StockDama
Skrevet (endret)

Sier meg enig med Piper og Leo

Edit: (Hah! Charmed paret jo...kult.)

Endret av StockDama
Skrevet

Nei, KUTT UT DA! Dette er som at menn skulle sagt at de kun vil ha kvinner som står bak kjøkkenbenken.

Gjest puselabb
Skrevet
Nei, KUTT UT DA! Dette er som at menn skulle sagt at de kun vil ha kvinner som står bak kjøkkenbenken.

:fnise: ja det er jo akkurat det samme det.

Skrevet

Personlig syns jeg at mannfolk er best med litt hår på. Men jeg har en venninne som syns en nyvokset brystkasse er noe av det mest sexy som finnes, så hver sin smak.

Har du lyst, så gjør det. Men som Piper sier, det må vedlikeholdes OFTE. "Skjeggstubber" på brystkassa tror jeg ingen liker.

Gjest StockDama
Skrevet

Nope, jeg vil påstå det blir akkurat det samme som når menn sier de foretrekker at kvinner barberer beina. Det er noe de foretrekker, ikke noe de krever. Og vi sier bare hva vi foretrekker =p

Skrevet

Om du føler deg mest komfortabel med det så ville jeg absolutt sagt go for it.

Men pent eller sexy synes jeg ikke det er.

Skrevet

Hvis du føler for det, så go for it. Jeg vet imidlertid ikke om jeg hadde tatt sjansen på å vokse pungen. Huden er jo rimelig tynn der...

Skrevet
Personlig syns jeg at mannfolk er best med litt hår på. Men jeg har en venninne som syns en nyvokset brystkasse er noe av det mest sexy som finnes, så hver sin smak.

Har du lyst, så gjør det. Men som Piper sier, det må vedlikeholdes OFTE. "Skjeggstubber" på brystkassa tror jeg ingen liker.

Ja, hvis man shaver så, litt annerledes med voksing. Hårene som vokser ut er mye mykere når en voxer.

Skrevet

Personlig liker jeg lite hår selv om jeg også har vært sammen med menn med mye hår. Det kreves sef vedlikehold men synes det er digg å slippe å få hår i øret når jeg ligger på brystkassa til en mann

Skrevet

jg vet akkurat hva du mener, liker at de er hårløse og hvis du føler dg komfortabel så gjør dt for din egen skyld..

dt r smak og behag egentlig...

Skrevet

Turn-off for meg, men så er jeg godt over 24 også da... Voks hvis du vil, mange som liker det, som du ser. :)

Skrevet

Om det er det du foretrekker selv, så hvorfor ikke.

Jeg foretrekker menn med hår på brystet. :)

Skrevet

Jeg foretrekker menn som ikke er forfengelige. Om han har mye eller lite hår på kroppen betyr ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...