Gå til innhold

Vanskapte truser i alle butikker

Anbefalte innlegg

Gjest Blåstrupe
Skrevet

Det finnes mye lekkert fint undertøy, hipsters, boxers, tai, string osv. Med unntak av stringtrusen som skal til en viss grad være slik, er alle andre lekre truser vanskapte. De har en smal remse tøy midt i skrittet (med eller uten bomullskile), og de gnager seg inn i musa hvis man ikke bruker truseinnlegg. Uten truseinnlegg tyter dessuten halve musa utafor trusa... Om dere skjønner hva jeg mener.

Neida, jeg har helt normal mus, verken bolle eller flat, og nekter å bruke "kjerringtruser". Hvordan løser dere problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trusene er ulike i bredden i skrittet, og jeg sjekker alltid at de er rimelig brede... Styrer kjapt unna de smaleste, og i det siste har jeg begynt å prøve (over egen truse) bare for å sjekke at de sitter godt... Kan ikke fordra å gå og kjenne trusa som gnager hele dagen!!!

Har funnet mine favoritter hos Kappahl de siste årene, men her varierer jo utvalget hver sesong...

Skrevet

Lindex har noen økologiske truser som jeg synes er kjempebehagelige :) Hipsterne er mine favoritter, men de har vanlige truser også.

Gjest Blåstrupe
Skrevet

Hva i all verden er økologiske truser?

Skrevet

Antakelig truser laget av økologisk dyrket bomull?

Skrevet

flere som sliter ja! jeg finner heller ingen truser. hater string, men kan like gjerne kjøpe det siden de vanlige gnager seg inn slik som du beskriver.

et annet problem er at de borrer seg inn i huden, og nei, jeg er ikke feit. det ser bare ikke pent ut med klær over.

lurer på om calidatruser finnes enda? de hadde jeg for en 15 år siden, med blondekant øverst. men det skulle vært nederst også. hvis noen skjønner?

Skrevet

Jeg har helt gitt opp å kjøpe truser her til lands, jeg sverger heller til Marks & Spencer i England.

Skrevet
Antakelig truser laget av økologisk dyrket bomull?

:Nikke:

Supermyke og gode!

Skrevet

Har bemerket meg det samme problemet. Den SØMMEN i midten er mindre behagelig. Det må være mannfolk som designer disse trusene..

Jeg bruker bare hipstere fra Pierre Robert for tiden..

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Bruker Sloggi Lace Hip - god passform, passe bred i skrittet og siden det er myk, elastisk blonde rundt bena, lager den ikke trusekant på mine tjukke lår en gang!

Gjest su querida
Skrevet

Jeg bruker bare undertøy fra Victorias Secret, har ikke opplevd noen problemer med de.

Skrevet
Bruker Sloggi Lace Hip - god passform, passe bred i skrittet og siden det er myk, elastisk blonde rundt bena, lager den ikke trusekant på mine tjukke lår en gang!

wow, dette høres jo ut som noe for meg! må testes! er det blonde i livet også? ikke pent med kjole, og så ser man trusekanten under.

Skrevet

hvordan er de i str?

Skrevet
Jeg bruker bare hipstere fra Pierre Robert for tiden..

Samme her. Spesielt sexy er de ikke, men gud så gode de er.

Skrevet
lurer på om calidatruser finnes enda? de hadde jeg for en 15 år siden, med blondekant øverst. men det skulle vært nederst også. hvis noen skjønner?

Calida lager utrolig mye flott undertøy, deilig kvalitet og passform. Aner ikke hvor du får tak i det i Norge, men du kan finne på internett.

Skrevet
Jeg bruker bare undertøy fra Victorias Secret, har ikke opplevd noen problemer med de.

Victorias Secret har kjempebra passform :jepp:

Gjest Raptuza
Skrevet

Bomullstrusene frå Cubus er kjempegode og fins i mange friske fargar. Min favoritt! Har vel 8 sånne truser i forskjellige fargar.

Skrevet
Calida lager utrolig mye flott undertøy, deilig kvalitet og passform. Aner ikke hvor du får tak i det i Norge, men du kan finne på internett.

ok, får ta meg en runde en dag, og rett og slett investere! vet de hadde det på hoff undertøy i tr.heim før.

vet du hvor de har det på nett?

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet
wow, dette høres jo ut som noe for meg! må testes! er det blonde i livet også? ikke pent med kjole, og så ser man trusekanten under.

Ja, det er blonde i livet også. Enig med deg, trusekant er stygt!

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet
hvordan er de i str?

De er normale i størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...