Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg har endret meg, uten at jeg kan fastsette dato og tidstemple det, men som singel tidligere (har vært singel før ja...mellom epokene med samboer og pakken)

Tidligere kunne jeg gå på byen og flørte og det gjør jeg nå også, kjempegøy, men jeg drar ikke menn med meg i senga dvs hjem til meg mer, ingen ons, ingen, ingenting...

Jeg forstår at det har skjedd en forandring, og jeg ønsker meg ikke tilbake til en ons av og til, men dette er kanske feil forum å stile slike spørsmål...de fleste er vel unge, men jeg stoler på de unge jeg.

Jeg er ca 40, men ser ut som 40, eller som en 25åring om dere vil...

Jeg mangler ikke beilere, men jeg bare kødder med dem. Dvs jeg flørter, har det morsomt, setter de i gapestokken (sjelden), er retoriker...

Kan en slik voldsom forandring skje? Jeg mener, når (ikke lenge siden) jeg var litt yngre, lå det nesten alltid en naken mann i senga mi...

Er hjelp, jeg blitt mer voksen, eller er jeg notorisk trofast mot han jeg er forelsket i (en barndomsvenn, som jeg nesten aldri ser, vi kun prates på tlf, dessuten er han rus-avhengig, men jeg er også rusavhengig, jeg drikker øl og vin, så hallo...)

Men hvordan og hvorfor skjer det nå, det er så uvirkelig, så uvirkelig, jeg føler at jeg har forandret meg uten at jeg har gjort noe for å forandre meg...

Ja. Jeg var en flørt, noen vil kalle det lett på tråden. Men jeg kan ikke datofeste noenting.

Kan jeg ha hengt meg så pærefast i han jeg er forelsket i (som bor langt unna og som iflg. andre er narkoman, i alle fall er han rusbruker). Har jeg hengt meg psykisk opp i det?

Nei. Nei, jeg vet ikke. Det har jeg ikke, jeg har vært forelsket tusen ganger tidligere, samtidig som jeg har hatt et eget liv (jeg har et eget liv nå også, men begynner å bli TRETT av å aldri få noe...sex, kos, lek...

Luksusproblem. Men noen ganger ønsker jeg meg tilbake til de dagene hvor jeg faktisk hadde i alle fall par akter i måneden, eller en, ettersom... men HVA HAR SKJEDD med meg?

Var jeg overfladisk tidligere, er jeg blitt voksen? (nei, voksen er bare halve sannheten, men jeg var kanskje en player...)

Men jeg var aldri en player når jeg var samboer...

Merker bare at det har skjedd en dramatisk endring, er det noe andre også har opplevet, eller blir denne tråden ubesvart?

Måtte i alle fall få ut litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du bare er inne i en fase som vil gå over etter en tid? Vi gjennomlever forskjellige faser i livet uten at vi kanskje forstår hvorfor vi gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...