Anny Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Dette er farlig godt ,men det gjør ingen verdens ting,for det er kjempe sundt I en skål blander du tørket tranebær,tørket blåbær og skivede mandler. Nammmmmmmmmm
Brunhilde Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Det er sikkert sunt og du syns sikkert det er godt, men jeg må si at det ikke frister meg spesielt.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Det er sikkert sunt og du syns sikkert det er godt, men jeg må si at det ikke frister meg spesielt. Enig.Dette frister ikke.
Anny Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Enig.Dette frister ikke. Det blir som med mange andre ting,det høres ikke godt ut også lar man være og prøve. Du tror det sikkert ikke,men masse unger er også helt ville etter denne blandingen. Det var bare et tips,til de som synes det er spennende å smake nye ting.
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Dette er snacks som passer meg :smile: Tørkede bær er faktisk veldig godt.
Saeria Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Ja, tørkede bær er faktisk nam. Er de som er favoritten i de småsulten pakkene fra polly.
Gjest rikkerikke Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 De som liker rosiner liker dette. Jeg sier NAM!
roxanne Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 En annen type sunn snacks: Vaniljekesam m/litt kanel brukes som dip til epleskiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå