Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på halloween fest i kveld og alle MÅ kle seg ut. Jeg føler ikke for å kle meg ut så mye, men jeg veit ikke om noe helt enkelt...

Er det noen som har forslag til hva som jeg kan grave frem fra klesskapet mitt og late som om det er noe? Eller noe sånn...

Det skal allerhelst ikke være skummelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei - med fare for å avsløre meg selv som en sladrespalte-leser... jeg så et bilde av Nicky Hilton på veg til Halloweenfest et sted, og hun hadde på seg et helsvart stilig antrekk - og hadde fått tak i noen svarte katteører. Det var ett passe utkledd antrekk, og samtidig festkledd.

Kos deg på fest!

Skrevet

Ja, eller sånne djevelhorn og en sånn ... djevelgaffel? (heter det det? :klø:) Og kanskje en hale?

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Eller kanskje noe a la Morticia Addams i Addams Family? Krever bare lang svart kjole og kraftig makeup - og helst langt mørkt hår, men man får jo Halloween-parykker på Brio!

Skrevet

Hvorfor vil du ikke kle deg ut for mye? Det er morsomt å ta av på sånne dager da:D

Selv var jeg en feit gammel mann på halloween, i dress, med en stor pute på magen, bart, sjegg, grå parykk, stokk og stress koffert. Var veldig morsomt:) Det var mange som tok av. En var Hitler, en var buktaler og en annen var hennes buktalerdukke.

Skrevet

jeg er lisssom ikke i humør til å skjule hvem jeg er for tida...

jeg er lissom blitt så gla i meg selv og komfortabel i min egen kropp, så hvorfor skal jeg skjule det bak en maske som ikke er meg... jeg liker å være meg jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...