Gjest Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 jeg sverger til ansiktsprodukter fra apoteket men har dere noen andre kroppspleie tips fra the body shop jeg kan kjøpe? må bruke det før jul.. erkke særlig keen på å kjøpe julegaver for det heller:) har noen et favorittprodukt fra body shop?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 har foresten uren hud på ryggen om vinteren...kanskje de har noe som kan hjelpe mot det?
Tristessa Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Liker bodybutteret veldig godt. E-vitamin som kommer i lys rosa boks og lukter veldig mildt og godt, og kokosnøtt er en sommerfavoritt, Body Shop har etter min mening den diggeste kokoslukten. Ville også kjøpt dusjkremen som lukter kokos. Yummy!
Smørblomsten Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 De deilige sminkebørstene! Eller hårkuren man kan ha i håret over natta! God duft også
Rexina Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Enig med de over. Body butter og kostene er veldig bra. de har også god sminke. Liker foundationen deres og shimmercubes øyenskygge skrin. De har også gode ansiktsmasker og shampoo, balsam og hårkrem som er god:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Håndkremen med mandelolje lukter kjempe godt og funker kjempe bra!
Merneith Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Shimmerwaves i rosa Ellers så ville jeg kjøpt sminkebørster.
Gjest Yoghurt Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 De har en helt vidunderlig svamp der. Fant ikke link til den på sida, den var ikke blant resten av svampene, men den er i en pose med litt vann, posen ser liksom bløt ut... Åh dusjene før og etter den svampen...
ashera Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Bodybutter og dusj"såpe" (den er nemlig såpefri) i oliven er veldig bra!
Søtpotita Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Body Butter, ansiktsmasker (E-vitamin) og ansiktskremar
Luzi Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 hvor skal jeg begynne? Av de produktene jeg har kjøpt der som jeg er fornøyd med, er favoritten body butteret. Genialt nå om vinteren, bruker den som håndkrem også. Andre ting er mascaraen, den passer iallefall strålende til mine vipper! husker ikke heelt hva den heter, men det er den i grønn tube som har litt taggete kost. Ellers elsker jeg sjokolade-leppepomaden, 3 in 1 base pudder/foundationen og jojoba nattkremen. Ja, jeg er hekta på bodyshop
Søtpotita Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 og jojoba nattkremen. Jaaaa, den er knallgod!
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Mango bodylotion - lukter nydelig og trekker kjapt inn, derfor grei å bruke som håndkrem f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 sminkekoster håndkrem kroppspeeling (jeg synes at bodybutter lukter litt vel mye jeg da.. og for "sukekrsøtt".. dessuten litt småklissete)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå