Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #82 Skrevet 27. september 2009 Manglende forståelse fra din side kan jeg neppe gjøre noe med. Men jeg kan forklare det helt grunnleggende: Poenget med å ha en registert konto er nettopp at man IKKE er anonym på forumet. Man er selvsagt lite anonym i forhold til hvem man er i "RL", men det er overhodet ikke poenget her. Et forum blir på mange måter et lite samfunn, og det innebærer at man kommuniserer med de samme folkene flere ganger, innenfor flere temaer og tråder. Og da er det et STORT poeng at alle de innvolverte er innvolverte som forumpersoner, og på samme måten som i "RL" kan stå for det de skriver, har skrevet tidligere og kommer til å skrive senere. Å bruke en gjestekonto er å motarbeide dette, og den eneste grunnen til det er åpenbart at man ikke ønsker å fremstå som en person på forumet, og heller ikke ønsker det ansvaret det innebærer når man må stå for det man skriver. Og da blir man rimelig lite interessant å diskutere med. Det er ALLTID problematisk når fora tillater dette, og det man oppnår ved at flere skriver i forumet oppveies stort sett alltid av den store mengden dritt og trolling som nesten alltid kommer fra uregistrerte. Det meste av det du her sier er riktig. Men mitt poeng var at det ikke nøødvendigvis kreves mer mot for å skrive med et registrert kallenavn. Du skriver under navnet Rimmern og for meg er din privatperson fortsatt helt anonym. Du kan skrive mye rart her uten fare for at noen vil forstå hvem du er i det virkelige liv. Din person her på forumet er ikke linket til din privatperson dersom du ikke bruker bilde av deg selv eller røper ditt virkelige navn eller bosted. Jeg kan opprette en virtuell utgave av meg selv med konto her. Det vil kjennes like trygt som å skrive som gjest. Det er slik jeg opplever det. Last opp foto av deg selv, DA vil jeg innrømme at du er modig! For da er det en link mellom din virtuelle person og din private person. Når vi kommer inn på oppførselen til skribentene her på KG, så må jeg få lov til å si at jeg har observert at du har vært frekk mot andre noen ganger. Det er mulig at gjester står for mesteparten av ufine innlegg, men noen kommer fra registrerte brukere. Mot meg har du vært hyggelig nok, takk for det.
Rimmern Skrevet 27. september 2009 #83 Skrevet 27. september 2009 (endret) Men jeg har jo nettopp presisert at identieten i "RL" ikke har noe med saken å gjøre, så jeg skjønner ikke hvorfor du insisterer på å forsøke å lage et argument ut av det? Jeg snakker utelukkende om nett/forumidentiteten her, og det å være seriøs nok i den sammenhengen til å stå for det man skriver. Hvorvidt man tør å vise hvem man er i "RL" har altså ingenting med saken å gjøre - her er det snakk om at folk ikke har "nettballer" og "nettintegritet" nok til å stå for det de skriver som nettpersoner. Det siste du skriver understreker jo nettopp dette; Ja, jeg har vært frekk mot enkelte her inne. Og jeg mener at de aller fleste av disse har fortjent det. Jeg bruker imidlertid samme faste nick hele tiden, uansett hva jeg skriver. De jeg kritiserer er de som bytter til uregistrert nick når de skal være frekke, eller som aldri bruker et registrert nick. Og det er et mye større problem enn faste, registrerte brukere som er mer eller mindre frekke i kjeften, iom. at disse vet man tross alt hvem er. Endret 27. september 2009 av Rimmern
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #84 Skrevet 27. september 2009 Det er jeg som var idioten over deg. Jeg har lært å vaske hendene også for min egen skyld. Det er ikke bare fordi jeg kanskje skal hilse på noen eller ta i ting. Jeg vasker meg etter "dobesøk" også når jeg er alene på fjelltur og ikke skal hilse på noen som helst. Når jeg ser på brukernavnet du har valgt deg lar jeg meg ikke sjokkere av noe du sier. Synes det står i stil med innleggene dine. Hilsen idioten. Må si meg litt enig med "idioten" her.... ganske enig, jeg hadde aldri slippet til typen min bak der(ikke vil han heller). ting skal ut, ikke inn. (en ting er å stryke fingrene over, men slikke? aldri tenkt på det engang;)
Gjest tolos Skrevet 28. desember 2010 #85 Skrevet 28. desember 2010 Har en fetish jeg nok deler med ganske mange andre menn. Kan nemlig ikke få nok av kvinnens rumpe, og da særlig hennes anus. Har alltid tent på det, men etterhvert har det utartet. Det som skiller min kink fra mengden, er at jeg bare elsker når hun sitter på fjeset mitt, og dominerer/ydmyker meg. Synes det er frekt også hvis hun lukter/smaker litt også, men er nok ikke klar for lavement/scat og hva det nå heter. Noen ganger har jeg fått oppleve at hun fjærter mens hun sitter på ansiktet mitt. Kan ikke hjelpe for det, men jeg bare simpelten elsker det. Tror det er maktbalansen kombinert med hennes selvtillit (som lar meg komme henne så "nær"), som gjør at dette overgår det meste for min del. Synspunkter utover; æsj, pføy osv.... ? At dette er utrolig sexy og godt, er helt klart! Jeg har selv fått oppleve hvor herlig og opphissende dette er og vil anbefale alle å utforske jenta si også der. Har du først fått smaken på det, kan du holde på i evigheter. Det smaker bare bedre og bedre etter hvert :-))
Timseh Skrevet 29. desember 2010 #86 Skrevet 29. desember 2010 Godt er det, ja Kjekt å lese at det er så mange andre som også liker dette
Gjest tolos Skrevet 29. desember 2010 #87 Skrevet 29. desember 2010 Godt er det, ja Kjekt å lese at det er så mange andre som også liker dette Helt klart!! Koselig å vite at andre synes dette er godt!
Gjest sverre Skrevet 23. mars 2011 #88 Skrevet 23. mars 2011 Nå skriver jeg dette som gjest, ikke for å skjule meg, eller mangel på mot, men ganske enkelt derfor at jeg ganske tilfeldig havnet her, og travle dager gjør at jeg prioriterer andre sider, og andre ting enn å være her. Egentlig hadde jeg heller ingen intensjoner om å skrive noe her, men legger likevel inn noen linjer. For de av dere som kategoriserer, og putter folk i boks, så er jeg mann, men i og med at denne tråden både besvares av damer og menn, og temaet, eller rumpeslikkingen om du vil, som her beskrives, utføres av menn på damer eller omvendt, skjønner jeg jo ikke hvorfor enkelte henger seg opp i kjønnsdebatten.. Selv så elsker jeg det,nyter det gjør jeg, når jeg kan lukke fingrene om noen deilige, og for mitt vedkommende, helst faste rumpeballer, og kjenne den deilige ruglede huden mot tunga mi, og jeg vrir meg selv i nytelse når det blir gjort på meg selv. Så jeg deler nok syn med mange her, både menn og damer. Det jeg imidlertid ikke helt forstår..om dette er et "debattforum", er hvor lite debatt det er rundr temaet, og hvor mye det er rundt personene her.. Jeg mener, selv så tror jeg ikke fising og promping er tingen for meg, men for guds skyld..jeg respekterer jo at andre liker det. Vi er jo alle forskjellige, noen liker slikke fitte, suge kuk, noen liker å smake på elrr svelge sperm, andre ikke..noe liker doggy, noen msjonær, ja sex er et bredt spekter av øvelser, hvor mye for veldig mange forblir uprøvd, etter mn menng dessverre. Jeg husker jo første gangen jeg slikket, og ble slikket i rumpa, før trodde jeg på ingen måte det kunne være noe for meg, men så feil kan man altså ta, det samme gjelder veldig mye jeg har hatt gleden av å oppleve, de fleste er ting jeg i dag ikke vil være foruten, og som gjir mitt sexlv innhold, variasjon og veldig stor nytelse. Derfor savner jeg mer debatt, i dette "debattforumet" jeg nettopp har lest, innleggene deres. Ting og spørsmål som jeg har stilt meg selv, og som mine partnere har stilt meg, for eksempel... Når dere snakker om renhold og bakterier, er jo bare drittslenging.. Det er jo klart at man utsetter seg for en sjanse å 'plukke opp' bakterier, men det gjør man jo også når man spiser peanøtter i baren..når man slikker en fitte eller suger en kuk.. for den saks skyld kysser, ja..listen er lang... Selv så nyter jeg jo også analsex, er deilig å kjenne, og å se hvordan jeg synker inn der... Selv vasker jeg meg godt, bruker gjerne dusjhodet på meg selv og på henne, presser det mot rumpa og "skyller" rumpa, for selv om jeg elsker rumper, så betyr jo ikke det at jeg er glad i bæsj...det ene hverken inkluderer eller eksluderer det andre, vær nå litt saklig da... Poenget mitt er vel at det er mye jeg ikke trodde jeg ville like, men som jeg i dag elsker, nyter og tenner på, og jeg håper jo det med tiden vil komme nye ting til den listen. For sex er for meg mye mer enn sprut, og orgasme, min eller min partners for den saks skyld. Sex er for meg opplevelser, vaniljesex som mer utfordrende og kreativ sex, inne som ute, forfra som bakfra.. Jeg anser meg som heldig slik, og unner andre de samme opplevelsene, men...jeg vet, og jeg respekterer at folk er annerledes, at noen er mer, og noen mer konservative enn andre, slik blir detvpå den ene siden et mer 'fargerikt' fellesskap, og på den andre siden lærer man mer om seg selv, nye sider og nye ting man liker, eller ikke liker... Men snakk om ting, lær om ting, og vær ærlig mot deg selv... Så la dette bli et debattforum, snakk om forskjellen på fine rumper og andre rumper, partners rumper og egne rumpet, hva gjør du og dere fysisk med tanke på renslighet, med tanke på skam, snakker dere bare her på nettet, eller med venner og partnere om for eksempel rumpeslikking som jeg kaller det, rimming som det jo også heter. Åpne øynene for hverandre, spør om ting på en pen måte, så får dere nok også ærlige, oppriktige og fine svar....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå