Gå til innhold

Rimming/Facesitting

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg bare elsker når han slikker meg bak. Synd det oftest skjer etter en fuktig natt ute. :perebrus:

Samme her!

Hva er greia med det?

Det virker som han elsker det, og jeg har sagt at jeg elsker det. Det skjer likevel ikke så ofte til hverdags, bortsett for at han er litt nedenom hull nr 2 når han slikker meg vanlig. Men når han er så drita at han knapt klarer å formulere en setning så kan han ligge med hodet begravd mellom rumpeballene mine i en halvtime.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men når han er så drita at han knapt klarer å formulere en setning så kan han ligge med hodet begravd mellom rumpeballene mine i en halvtime.

Det beste med dette forumet her er faktisk hvor takknemlig jeg blir for å aldri ha kommet borti enkelte av de mennene som nevnes her :ler:

Hver sin smak.

Skrevet

Og det verste med dette (og andre fora) er drittunger som ikke er i stand til å la være å komme med lavpannede utsagn.

Skrevet

Mmmmmm, dette er noe av det deiligste jeg vet. Elsker å sitte på en kåt mannetunge som slikker meg dypt bak! Tror alle kvinner tenner på denne situasjonen, hvis de bare turte slippe seg løs. Det at min mann tenner på det, gjør det fullkomment ;-) Min mann synes til og med det er deilig hvis jeg fjerter når jeg sitter sånn. Litt morsomt, men synes det også er utrolig opphissende etterhvert. Det er vel bare sånn at vi elsker hverandre!

Skrevet
Mmmmmm, dette er noe av det deiligste jeg vet. Elsker å sitte på en kåt mannetunge som slikker meg dypt bak! Tror alle kvinner tenner på denne situasjonen, hvis de bare turte slippe seg løs.

Nei, det er langt ifra alle kvinner (eller menn) som tenner på dette. Det er også veldig mange som frastøtes av tanken. Selv om slike tråder alltid tilsynelatende vil oversvømmes av folk som liker det, så man til slutt kan få inntrykk av at det gjelder alle. Heldigvis har folk ulik smak, så får man bare håpe at de som liker og misliker de samme tingene finner hverandre.

Skrevet

Maken til uintelligent uttalelse. SELVFØLGELIG er det ikke alle som liker det. Det er heller ikke alle som liker å suge kuk eller slikke fitte. Hva er poenget ditt?

Og en slik tråd som denne "oversvømmes" ikke av de som liker det. Det er det å like det som er selve temaet i tråden. Derimot _oversvømmes_ de ofte av slike tilbakestående innlegg som det litt over her.

Skrevet
Men når han er så drita at han knapt klarer å formulere en setning så kan han ligge med hodet begravd mellom rumpeballene mine i en halvtime.

Haha du sa det på en sånn morsom måte. :hoho:

Men pass på så han ikke sovner der og omkommer av oksygenmangel. :tongue:

Skrevet
Og det verste med dette (og andre fora) er drittunger som ikke er i stand til å la være å komme med lavpannede utsagn.

Fantastisk ordvalg i en rimme-tråd! :fnise:

Skrevet
Maken til uintelligent uttalelse. SELVFØLGELIG er det ikke alle som liker det. Det er heller ikke alle som liker å suge kuk eller slikke fitte. Hva er poenget ditt?

Dette var et direkte svar til hun som påsto at alle egentlig liker dette bare de tør slippe seg løs. Så jeg går ut fra at ditt svar like mye gjelder henne. Og man er forøvrig heller ingen drittunge (pussig ordvalg i denne sammenhengen) om man frastøtes av anale aktiviteter. I et diskusjonsforum kan man ikke forvente at alle liker det samme som en selv. Jeg for min del er glad for å aldri ha kommet over menn med slike interesser, mens du sikkert er like glad for å ha funnet noen som deler dine preferanser.

Skrevet

Tenk at her lærer vi å vaske hendene grundig etter dobesøk. Og så lærer jeg at noen bruker rompa som matfat. Kanskje dette er de samme som ikke vasker hendene på do.

Skrevet

Innleggene i slike tråder som dette blir stort sett mindre og mindre intelligente, og de minst intelligente innleggene kommer alltid fra anonyme feiginger som ikke engang tør å stå for det de sier ved å ha en ordentlig konto.

Den siste idioten sammenlikner dette med vasking etter dobesøk, og bekrefter dermed en tilsynelatende lav intelligens iom. at han/hun ikke evner å se grunnleggende sammenhenger og skiller.

Teskje, for de intellektuellt mindre begavede: De fleste vil ikke slikke hverken fitta eller rumpa til hvem som helst. Ergo ønsker man heller ikke å f.eks. håndhilse på noen som ikke har vasket hendene etter dobesøk. Dett er noe ganske annet med en partner, som stort sett er den man velger å ha slike aktiviter med. Selv om det skulle være en ONS e.l., så er det også noen man har valgt å være intim med, og ikke en tilfeldig person man møter i jobbesammenheng.

Skrevet
Innleggene i slike tråder som dette blir stort sett mindre og mindre intelligente, og de minst intelligente innleggene kommer alltid fra anonyme feiginger som ikke engang tør å stå for det de sier ved å ha en ordentlig konto.

Den siste idioten sammenlikner dette med vasking etter dobesøk, og bekrefter dermed en tilsynelatende lav intelligens iom. at han/hun ikke evner å se grunnleggende sammenhenger og skiller.

Teskje, for de intellektuellt mindre begavede: De fleste vil ikke slikke hverken fitta eller rumpa til hvem som helst. Ergo ønsker man heller ikke å f.eks. håndhilse på noen som ikke har vasket hendene etter dobesøk. Dett er noe ganske annet med en partner, som stort sett er den man velger å ha slike aktiviter med. Selv om det skulle være en ONS e.l., så er det også noen man har valgt å være intim med, og ikke en tilfeldig person man møter i jobbesammenheng.

Det er jeg som var idioten over deg.

Jeg har lært å vaske hendene også for min egen skyld. Det er ikke bare fordi jeg kanskje skal hilse på noen eller ta i ting. Jeg vasker meg etter "dobesøk" også når jeg er alene på fjelltur og ikke skal hilse på noen som helst.

Når jeg ser på brukernavnet du har valgt deg lar jeg meg ikke sjokkere av noe du sier. Synes det står i stil med innleggene dine.

Hilsen idioten. :)

Skrevet

Hvis du sjokkeres av det jeg sier her, så tror jeg du har et stort problem. Og du kan snakke så mye tull du vil, men så lenge du kommer med uintelligente sammenlikninger av den typen så skjønner jeg godt at du vil være anonym og ikke har baller nok til å bruke en fast konto.

Skrevet
Hvis du sjokkeres av det jeg sier her, så tror jeg du har et stort problem. Og du kan snakke så mye tull du vil, men så lenge du kommer med uintelligente sammenlikninger av den typen så skjønner jeg godt at du vil være anonym og ikke har baller nok til å bruke en fast konto.

Du er utrolig tøff, Rimmern, som tør å stå frem med egen konto ;)

Skrevet

Nope. Men jeg har intergritet til å stå for alt jeg sier, og jeg trenger ikke gjemme meg bak tilfeldige nick. Det er bare troller som trenger det.

Skrevet

Når jeg ser her, så er vi mange som er blyge og/eller har skamvett. :)

Ikke alle har det, men det er greit. :)

Skrevet

Hm...kan du definere uttrykket "skamvett"? Jeg ble litt nysgjerrig :-)

Skrevet

Skamvett er evnen til å skamme seg over det en bør skamme seg over.

Jeg har ikke skamvett fordi jeg både skammer meg over det jeg bør skamme meg over, og det jeg ikke bør skamme meg over. :)

Du er utrolig tøff, Rimmern, som tør å stå frem med egen konto ;)

Den påstanden har jeg ingen forståelse for. Både vi gjester og de med konto er akkurat like lite / like mye anonyme.

Skrevet

Skamvett er evnen til å skamme seg over det en bør skamme seg over.

Jeg har ikke skamvett fordi jeg både skammer meg over det jeg bør skamme meg over, og det jeg ikke bør skamme meg over. :)

Jeg kan strekke meg til å være enig i at det er en etisk kvalitet at et menneske vil skamme seg om man begår overgrep og grusomheter mot andre. Slik at man kan si du mangler noe om du ikke skammer deg over dette. Om det er dette man mener med skamvett så greit nok.

Å forsvare skam over kropp eller seksualitet ved henvisning til et slikt begrep blir noe ganske annet. Men det er ikke så rart at noen tenker slik. Vi har kanskje litt for lett for å tenke at de som har strikte forestillinger om hva som er akseptabelt og hva man bør skamme seg over seksuelt er passive offere for seksualfiendtlige kulturstrømninger; i praksis arter det seg nok ofte som en bevisst forestilling om at det er denne restriktive holdningen som er den sunne og fornuftige, mens et friere og mindre skambefengt seksualsyn blir forklart som mangel på "skamvett".

Slik vil også mennesker som skjærer store deler av kjønnsorganene av småjentene og syr dem igjen for at de skal beholde "æren", og alle som krever at kvinner skal dekke seg til fra topp til tå for ikke å være horer, oppfatte at de har mer skamvett enn de som ikke praktiserer dette.

Skrevet
Den påstanden har jeg ingen forståelse for. Både vi gjester og de med konto er akkurat like lite / like mye anonyme.

Manglende forståelse fra din side kan jeg neppe gjøre noe med. Men jeg kan forklare det helt grunnleggende:

Poenget med å ha en registert konto er nettopp at man IKKE er anonym på forumet. Man er selvsagt lite anonym i forhold til hvem man er i "RL", men det er overhodet ikke poenget her.

Et forum blir på mange måter et lite samfunn, og det innebærer at man kommuniserer med de samme folkene flere ganger, innenfor flere temaer og tråder. Og da er det et STORT poeng at alle de innvolverte er innvolverte som forumpersoner, og på samme måten som i "RL" kan stå for det de skriver, har skrevet tidligere og kommer til å skrive senere.

Å bruke en gjestekonto er å motarbeide dette, og den eneste grunnen til det er åpenbart at man ikke ønsker å fremstå som en person på forumet, og heller ikke ønsker det ansvaret det innebærer når man må stå for det man skriver. Og da blir man rimelig lite interessant å diskutere med.

Det er ALLTID problematisk når fora tillater dette, og det man oppnår ved at flere skriver i forumet oppveies stort sett alltid av den store mengden dritt og trolling som nesten alltid kommer fra uregistrerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...