Gjest Asslover Skrevet 21. september 2008 #41 Skrevet 21. september 2008 Jeg elsker også en flott og stram jenterumpe. Vet ikke noe som er mer lekkert enn å la tunga rotere i ei deilig rumpe. Jeg koser meg veldig når jeg har denne store æren! Jeg hadde denne drømmen lenge før jeg endelig fikk lov til å kose med en nydelig rumpe. Gud, hva godt det var og jeg nøt hvert sekund. Helt skjønt!! Prøv det!
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 21. september 2008 #42 Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg elsker også en flott og stram jenterumpe. Vet ikke noe som er mer lekkert enn å la tunga rotere i ei deilig rumpe. Jeg koser meg veldig når jeg har denne store æren! Jeg hadde denne drømmen lenge før jeg endelig fikk lov til å kose med en nydelig rumpe. Gud, hva godt det var og jeg nøt hvert sekund. Helt skjønt!! Prøv det! Hvorfor vil du stappe tunga di inn der avføringen kommer ut? Hva tenker du om tarmbakteriene som velter inn i munnen din? Kanskje upopulære spørsmål, men kunne tenke meg å høre hva du tenker om det Endret 21. september 2008 av Fjøsnisse42
Gjest Annen gjest Skrevet 21. september 2008 #43 Skrevet 21. september 2008 Hvorfor vil du stappe tunga di inn der avføringen kommer ut? Fordi det er deilig. Hva tenker du om tarmbakteriene som velter inn i munnen din? Det gjør meg ingenting. Legger ikke merke til det og blir aldri syk.
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 21. september 2008 #44 Skrevet 21. september 2008 (endret) Fordi det er deilig. Det gjør meg ingenting. Legger ikke merke til det og blir aldri syk. Ok, greit nok. Selv ville jeg ha trodd man risikerte diare osv. pga. bakteriene. Endret 21. september 2008 av Fjøsnisse42
Gjest lillemusmei Skrevet 27. september 2008 #45 Skrevet 27. september 2008 min mann elsker å slikke rumpa mi. Og derso jeg bare greier slappe av og nyte det er det utrolig deilig. Men som oftest ligger tanken "herregud, ææææsj" i bakhodet og ødelegger for meg. Men når jeg skal være ærlig så er det jo deilig, bare jeg greier å slappe av litt...... Min manns og litt min favoritt er blitt denne: Jeg står på alle fire i sengen, med rumpa i været, ligger med albuene nedi senga, slik at rompa er skikkelig i været, og så har jeg en klitoris-stimulator som jeg bruker på meg selv samtidig som han holder hendene sine på rompeballene mine, og småklyper meg, og vider ut rompa, samtidig som han sleiker slikker og småknuller meg med tunga i rompehullet mitt....... Og dersom jeg skal være heeelt ærlig, så er det nyyyyyyydelig...... Herregud, blei litt kåt og våt av å skrive dette jeg.....
Rimmern Skrevet 29. september 2008 #46 Skrevet 29. september 2008 lillemusmei: Mannen din kan nesten høres ut som meg. Det er helt utrolig deilig med kvinner som er nok avslappet i forhold til kroppen sin at vi kan gjøre slikt. Og fortsett å slappe av - han synes ikke det er ekkelt. Hadde det vært noe "æsj", så hadde han neppe gjort det. Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg merker fort om forholdene ikke er helt "optimale" der bak på madammen, og da hengir jeg meg jo ikke til ekstensiv tunging. Så lenge han gjør det kan du være sikker på at du er delikat nok :-)
Gjest Romanticknight Skrevet 20. oktober 2008 #47 Skrevet 20. oktober 2008 min mann elsker å slikke rumpa mi. Og derso jeg bare greier slappe av og nyte det er det utrolig deilig. Men som oftest ligger tanken "herregud, ææææsj" i bakhodet og ødelegger for meg. Men når jeg skal være ærlig så er det jo deilig, bare jeg greier å slappe av litt...... Min manns og litt min favoritt er blitt denne: Jeg står på alle fire i sengen, med rumpa i været, ligger med albuene nedi senga, slik at rompa er skikkelig i været, og så har jeg en klitoris-stimulator som jeg bruker på meg selv samtidig som han holder hendene sine på rompeballene mine, og småklyper meg, og vider ut rompa, samtidig som han sleiker slikker og småknuller meg med tunga i rompehullet mitt....... Og dersom jeg skal være heeelt ærlig, så er det nyyyyyyydelig...... Herregud, blei litt kåt og våt av å skrive dette jeg..... Jeg praktiserer rimming på kjæresten min nesten hver gang vi har sex. Første gang jeg berørte "bakhullet" hennes var hun skeptisk, men nå nyter hun det i fulle drag. Jeg blir enormt kåt når jeg får leke med henne der bak, det være seg med tunge fingre eller buttplug. Klarer nesten ikke styre meg etter disse seansene. Jeg synes faktisk det er bedre å slikke bak enn foran....
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 16. november 2008 #49 Skrevet 16. november 2008 Jeg lurer på en ting, har skikkelig lyst til å prøve dette med...kosing med analen eller hva jeg skal si, men er helt uerfaren og aner ingenting om det, men har hørt ett sted at man skal være veldig forsiktig med å utvide hullet for fort, med tanke på lukkemuskelen, og at den ikke lukkes igjen så fort etterpå..? hjelp, noen?
Trampe Skrevet 16. november 2008 #50 Skrevet 16. november 2008 Tråden er ryddet. Reglene Trampe -mod-
Saeria Skrevet 16. november 2008 #51 Skrevet 16. november 2008 Jeg lurer på en ting, har skikkelig lyst til å prøve dette med...kosing med analen eller hva jeg skal si, men er helt uerfaren og aner ingenting om det, men har hørt ett sted at man skal være veldig forsiktig med å utvide hullet for fort, med tanke på lukkemuskelen, og at den ikke lukkes igjen så fort etterpå..? hjelp, noen? Så lenge man har godt med glidemiddel, man slapper og bruker god tid, så går det fint for de fleste. Det er for å gi lukkemuskelen sjans til å "slappe litt av". Den er nemlig skapt for å føre ting ut, så den reagerer om noe kommer for fort inn. Med trening kan man føre f.eks. penis inn fortere da. Etter analsex føler gjerne noen at lukkemuskelen bruker litt tid på å lukke seg helt. Det kan nok føles litt rart, men det går visst som oftest relativt fort over.
Gjest guttoslo Skrevet 8. august 2009 #52 Skrevet 8. august 2009 Mannerompe..nam! ahh, godt å høre deg si det. Har en fetish som innebærer at jeg forguder damer som slikker meg i rumpehullet og rundt der. er helt gal etter det!!!!!!!!!
Gjest LADY IN RED Skrevet 30. august 2009 #53 Skrevet 30. august 2009 Jeg bare elsker når han slikker meg bak. Synd det oftest skjer etter en fuktig natt ute. du har rett tanke ! mmmm
Gjest infatuated Skrevet 13. september 2009 #54 Skrevet 13. september 2009 Å slikke an attraktiv kvinne i endetarmsåpningen er en guddommelig opplevelse. Helt ubeskrivelig. Jeg har hatt slike fantasier siden jeg i det hele tatt begynte å interessere meg for sex, men å gjøre det i virkeligheten oversteg alle forventningene. Gjør det regelmessig med kjæresten. Får dessverre ikke lov til å ha analt samleie med henne (hun er redd det skal gjøre vondt), men det kan jeg holde ut så lenge hun lar tunga mi slippe til mellom de perfekte skinkene hennes.
Hinata Skrevet 13. september 2009 #55 Skrevet 13. september 2009 Yum, rimming Her blir det praktisert på begge to
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #56 Skrevet 14. september 2009 Jeg synes det virker ekkelt å slikke det stedet hvor avføringen kommer ut, et sted fult av bakterier. Men jeg synes det er moro å lese hvor positivt dette ser ut til å være for noen. Nå lurer jeg på, er anus en erogen sone til damer flest? Jeg undres over at stimulering av anus og endetarm kan gi en sexuell opplevelse. Dette med rumper er vel etterhvert så vanlig at det neppe kan kalles for en fetisj... Selv det å tenne på synet av pupper er per definisjon en fetisj. Derfor er fetisjer veldig vanlige. Men oftest brukes ordet fetisj mest om litt mer kinkige ting.
Hinata Skrevet 14. september 2009 #57 Skrevet 14. september 2009 Nå lurer jeg på, er anus en erogen sone til damer flest? Jeg undres over at stimulering av anus og endetarm kan gi en sexuell opplevelse. Jeg tror det er en erogen sone for mange Men vi er alle forskjellige...
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #58 Skrevet 14. september 2009 Jeg tror det er en erogen sone for mange Men vi er alle forskjellige... Javel. Det er en erogen sone for meg også, men slikking oppi der har jeg ikke apetitt på. Kiler det godt hvis undertøy og evt. bukse ligger opp inntil anus? Det hender jeg synes det kiler godt. Lurte på om jeg er normal...
Hinata Skrevet 14. september 2009 #59 Skrevet 14. september 2009 Kan ikke akkurat si at jeg har tenkt over akkurat det egentlig...
Rimmern Skrevet 14. september 2009 #60 Skrevet 14. september 2009 Anus er e FØLSOM sone for absolutt alle - det er vel det eneste man kan fastslå med sikkerhet. Hvorvidt det er en erogen sone vil dermed avhenge av smak/behag, tabuer o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå